Nou het geld waar hier binnen gaat komen kan gelijk weer terug... heb vorig jaar een fout gemaakt in de aangifte. Moeten we nu een stuk terug betalen. Mijn eigen schuld toch jammer!
Hier hebben we de aangifte gelijktijdig laten doen door de accountant. Ik moet betalen en heb al bericht gehad, mijn man krijgt een flink bedrag terug, maar heeft nog niks gehoord... Ook krijgen we nog zorgtoeslag en kgb, maar daar hebben we ook nog niks van gehoord...
Kwam vanmorgen beneden en er lag een mooie blauwe envelop op de deurmat, dagtekening 12 mei en hebben iets van 10 maart online aangifte gedaan. Ik denk ik meld het even
Ik heb het op 25 maart laten doen door een accountant. En 7 mei stond het bedrag op de rekening week ofzo ervoor al een brief gehad.
Ik heb een bericht op mijnoverheid.nl met de dagtekening van vandaag whoehoe! laat de eurootjes maar komen, kan ik lekker gaan babyshoppen! Ik geloof dat ik zo rond 14 maart aangifte heb gedaan.
Samen aangifte gedaan, man moet betalen ik krijg wat leuks terug. Van man viel net de enveloppe op de mat, natuurlijk zijn betalers eerder. Zelf nog niks gehoord.
Hmm zou fijn zijn als ik bij die 1 miljoen hoor haha. Vorig jaar had ik het heel snel. Hadden geloof ik op de laatste dag aangifte gedaan en ik kreeg het 19 mei al. Nouja ik wacht geduldig af, het komt vanzelf wel.