Eind april pas aangifte gedaan en hebben begin juni de brief en de centjes al gehad! Hier heel snel dus!
Wil ik ook wel weten. Dag tekening 12. Zou super mooi zijn als het voor het weekend komt. Kunnen we los met de badkamer
Riep ik vorige week nog dat ze 2014 snel hebben afgehandeld en dat ik van 2013 nog niets had gehoord. ...kreeg ik vandaag een brief dat ik geen aangifte heb gedaan over 2013 of deze was niet goed aangekomen bij hun. Nu moet ik binnen twee weken alsnog ( zeg maar gerust alweer) aangifte doen van 2013 terwijl hij toch echt ingediend is vorig jaar. ZUCHT. leuker kunnen we het niet maken
Zojuist van mij bericht op mijn overheid. Dagtekening 12 juni. Hopelijk krijgt mijn man hetzelfde bericht want hij krijgt een hoop geld terug.
En ja hoor, man ook bericht, dagtekening 12 juni Aangifte gedaan beide tegelijk; 13 maart Bericht mijne overheid; 10 juni Brief; nog niet Uitbetaald; nog niet
Hier nog niets ... Aangifte gedaan beide op: 3 maart 2015 Bericht mijn overheid: Beide niet Brief: Vriendlief 15 mei, Ik nog niets. Uitbetaald: Vriendlief 20 mei, ik nog niets.
hier een week geleden de brief gekregen en twee dagen geleden uitbetaald. We waren wel enorm laat met aangifte doen.
Jaaaaaaa, de 'andere helft' is ook binnen! Inkomstenbelasting & Premie Volksverzekeringen heeft net als de ZVW dagtekening 12 juni. Vorig jaar kreeg ik het ook op die datum
Wij kregen gister de brieven binnen. Helaas dik betalen, want manlief en ik zijn beiden zelfstandige Maargoed, door t jaar heen natuurlijk veel geld apart gezet voor de belasting. En t administratiekantoor heeft goed gegoocheld, dus t is minder dan verwacht. Als je t zo bedenkt, krijgen we technisch gezien ook geld terug hè
Hier heeft ml het al bijna uitgegeven (grapje, alles is naar de spaarrekening voor een nieuw huis) en ik heb nog niks ga gehoord. Ben heel benieuwd..
ik heb gisteren een brief gehad met dagtekening 12 juni ! Geld nog niet. ! very happy, winkelwagentje bij de ikea staat al klaar voor de start.
Hier bezorgen ze vrijdag pas weer van Sandd. Alleen dinsdag en vrijdag, dus maar 2 kansjes per week..
normaal ook hier alleen dinsdag en vrijdag Mr. Sandd Man. Maar brief van hubby kwam hier 4weken terug ook op een donderdag dus wie weet.... mijn kids zitten iig al op te letten bij het raam