BEDANKT MEIDEN VOOR JULLIE REACTIES IK HOOP ECHT OMDAT IK AL ZO STEVIG BEN, DAT ER NIET ZO VEEL BIJ KOMT, IK PROBIER ME NIET TE GEK TE MAKEN(HEB ALTIJD HET BEELD VAN ME ZUSJE VOOR ME) en HE SETJE , IK KOM UIT DE BUURT VAN BERLIJN.
De eerste zwangerschap ben ik van 85 kilo naar 130 gegaan. Alles er weer afgekregen en zelfs nog meer. Afgevallen tot 75 kilo en ja hoor, weer zwanger. 1 Dag voor de bevalling zat ik alweer op 100 kilo. Gelukkig ben ik alweer halverwege het gewicht wat ik er weer af wil hebben. Nog 13 kilo te gaan! Dus bij de eerste 45 kilo, de 2e 25 kilo en wie weet bij de 3e slechts 5 kilo ? Groet van Kiki
Bijna 22 weken en ben 4 kilo bijgekomen. Hoop niet dat het te veel kilo's worden ben er zo bang voor. Ben een paar jaar terug van 72 naar 95 gegaan. Te veel gegeten omdat ik niet happy was. Ben het ook allemaal weer kwijtgeraakt gelukkig. Maar wil eigenlijk echt niet meer in zo'n situatie terecht komen. Maar van de andere kant, het is me toen ook gelukt en nu weet ik dat het niet van het te veel eten komt. Ik eet nu normaal, heb niet eens extra trek. Dat scheelt natuurlijk.
in het begin was k 5 kilo afgevallen zware griep gehad en toen kwamen langzamenrhand de kilotjes woog eerst 58 nu weeg k 68 maar moet nog 8 weken ong. k zie wel hoeveel eraan komt alleen me buik is dikker geworden in me zwangerschap heb nog geen striemen gelukkig groetjes
ik ben nu ruim 2 kilo aangekomen geloof ik. maar ik woog ook maar 47 kilo, dus een beetje vet is wel nodig. bij mijn eerste was ik 7 kilo aangekomen, en bij de 2de 18 kilo. nogal een verschil, maar kon na een week alweer mijn oude kleding aan. en nu zal ik wel zien waar het schip strand.
Zit nu op 9 kilo. Ik zal wel meer aankomen dan bij de 1e, toen ben ik 11 kilo aangekomen maar ja tis niet anders. Gelukkig heb ik alleen een dikke buik en zijn m'n benen, billen e.d. niet dikker geworden dus hoop het er na de bevalling weer snel af te hebben. Ben wel een sportfanaat dus ga er zeker m'n best voor doen. Silly
Ben nu ongeveer 10 kilo aangekomen. Heb het idee dat het nu weer wat stil staat. Ben het meest aangekomen tussen week 13 en 20. Pim
voor ik zwanger was woog ik 60 kilo, toen ik in die beroerde weken zat ben ik 2 kilo afgevallen, en ben sinds 4 weken weer 4 kilo aangekomen weeg nu 62 kilo is nog netjes vind ik. patricia
Ik heb geen flauw idee of ik ben aangekomen, ik wist ook niet precies wat ik woog voor ik zwanger was. Zo ongeveer 70 kg bij 1.76 Maar ik kom nu niet meer in de buurt van die weegschaal hoor, ik wil het niet weten!!