Morgen krijg ik mijn eerste echo, als het goed is ben ik dan 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik vind het echt ontzettend spannend. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat niet zo, maar deze keer is het voor mijn gevoel gewoon anders. Zowieso hadden we ditmaal wat hulp nodig om zwanger te worden, mijn symptomen zijn zo anders, bij mijn vorige zwangerschappen was ik de hele dag ziek en aan het overgeven en ditmaal gewoon af en toe wat misselijk. Ik hoop gewoon morgen dat alles goed is.
Spannend! Ik ben heel benieuwd wat er te zien is! Ik heb ook volgende week met 6 weken en 5 dagen een echo.. nu al heel spannend.. Behalve s avonds wat lichte krampen thv mijn baarmoeder (met name als ik te druk heb gedaan) en een heel licht misselijk gevoel als ik nog niks gegeten heb.. geen kwaaltjes Bij mijn zoontje en bij de vorige zwangerschap (ma in maart) had ik dezelfde kwaaltjes
Nou inmiddels heb ik de echo gehad, er was een mooi kloppend hartje te zien. Ben nu wel een weekje teruggezet omdat mijn eisprong later is geweest dan normaal zou zijn. Ik ben nu dus 6 weken zwanger. Bij binnenkomst vertelde ze al dat er misschien nog geen hartactie was omdat ik minder ver ben dan ze denken, maar wat een geluk toen we wel hartactie zagen!
Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Het kan best dat de symptomen nog moeten komen, maar het hoeft niet Ik zei volgens mij in een ander topic al eens tegen je dat iedere zwangerschap anders is. Ik hoop dat je er nu van kunt genieten! Gefeliciteerd!
Wat fijn zeg! En symptomen zeggen niet altijd iets. Hier bij alle 3 geen overgeven oid gehad. En misschien is het nu wel een boy