hoi lieve meiden, Ik ben 21 weken en 6 dagen zwanger en ik gisteravond na mijn idee weeen gehad, ik heb ook wat bloed verloren. Verloskundige is geweest , paracetamol gehad en een pilletje om relaxed te worden. Nu werd ik vannochtend wakker met menstruatie pijn en dit ( zie foto ) . Sorry voor de vieze foto! Ik moet dus straks een echo maken en dan gaan ze naar me baarmoedermond kijken. Is er iemand die dit misschien heeft meegemaakt? Alle scenario's gaan door mijn hoofd. En ben bang dat ik weer zoon heftige pijn krijg als gisteravond.
Oh meis wat akelig, wat zul je geschrokken zijn. Ik heb bij al mijn zwangerschappen vroegtijdig weeën gehad maar later dan jij. Ik zal voor je duimen dat het met strikte rust rustig blijft en dat de kleine nog een hele tijd blijft zitten
Vraagje ook. Heb je toevallig seks gehad voor je dit hebt gekregen? En weet je misschien waar je placenta zit? Als je een voorliggende placenta hebt kan dat ook bloedingen veroorzaken
Nee ik heb geen seks gehad, denk een week al niet omdat ik niet echt behoefte heb. Voor hoever ik nu weet licht me placenta aan de voorkant @Izzie76
Ok dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het komt door een vrijpartij ( ik heb eens bloedverlies gehad na het vrijen en een orgasme deed soms gewoon zeer) Ik hoop dat de echo laat zien dat er niks aan de hand js
Laat je doorsturen naar het zh... en checken op infecties zowel vaginale kweek als urinekweek. ik vind het eruit zien als je slijmprop eerlijk gezegd. Hoop dat het meevalt maar kan me goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent...
Oei hier zou ik ook van schrikken. Goed dat je vandaag in het ziekenhuis onderzocht wordt. Ik hoop voor je dat het een eenmalig iets is.. Sterkte!
Oh wat ontzettend schrikken... Om eerlijk te zijn dacht ik ook gelijk aan de slijmprop. Zorg idd dat ze in het ziekenhuis kweken etc maken zoals al gezegd is. Ik duim voor je dat de echo goed is!
Ik dacht ook aan de slijmprop, vandaar mijn vraag of to gemeenschap heeft gehad, daar kan de slijmprop deels door los raken las ik elders ( en deze wordt gewoon weer aangevuld door de baarmoeder)
Dit werd tegen mij bij mijn eerste zw ook gezegd door de vk. Maar icm met die buikpijn vind ik het wel zorgwekkender klinken.. . Hoop dat ik het mis heb...
Heeft de verloskundige gisteren inwendig onderzoek gedaan? Ik had soort gelijks van wat jij op de foto laat zien meestal na inwendig onderzoek. Maar dan wel veel later in de zwangerschap. Slijmprop vind ik het anderzijds ook wel wat van weg hebben.. Ben je al naar de vk/zkh geweest?