Wat lief jullie berichten allemaal! Ik ben gister voor de echo geweest en me baarmoedermond zag er goed uit. De verloskundige kon zelf ook niet echt plaatsen waar dat bloed nou vandaan komt. De heftige buikpijn is gelukkig niet terug gekomen maar ik merk wel dat me buik nog een beetje onrustig is. Ik moet voor nu vooral proberen rust te houden
Hey dames, Ik heb weer gemeenschap gehad maar ik bedacht me ineens dat dit me niet zo goed lijkt..? Aangezien dat bloed nogal op een slijmprop leek en dat beschermt toch tegen infecties? Ben gelijk weer bezorgd ...
Tja als het al zo rommelt zou de gemeenschap laten voor wat het is. Verbaas me er zelfs een beetje over dat je daar niet?? over nagedacht hebt? Ik zou als de dood zijn om het aan te wakkeren. Sterkte verder.
Omdat toen de vk ging voelen aan mijn baarmoedermond ik vroeg of dat niks aanwakkert. Waarop ze antwoorde : ik geloof daar niet in, want als je dan gemeenschap heb ga je daar ook van bevallen. Waardoor ik dus gerust was. Maar het is meer dat ik me zorgen maak als het me slijmprop was , de "bescherming" nu weg is? Dat lees ik net op internet. En dankjewel.
Ik zou gemeenschap voorlopig ff overslaan. De een krijgt er harde buiken van, de ander weer bloedverlies. En er zijn er ook genoeg waarbij het helemaal geen probleem is... Maar ik zou zelf persoonlijk al geen zin meer hebben als ik al zou denken aan de harde buiken/bloedverlies etc.
Persoonlijk zou ik het ook niet meer doen. Bij het vrijen maak je ook stofjes aan die het extra kunnen laten rommelen, als ik me niet vergis.
Bel je verloskundige eventjes. Zij kent je en jouw situatie en zij kan je vast geruststellen hoe of wat.
Ik vind het persoonlijk best raar, maar dat is mijn mening. Ik zou in jouw situatie zo enorm geschrokken zijn dat ik dat zeker zou laten! Bij mijn dreigende vroeggeboorte raadde ze destijds gemeenschap af. Ze durfde zelfs amper inwendig te echoën omdat dat de bevalling aan kon wakkeren!
Ik snap jullie hoor en denk nu ook shit, maar zag de ernst er niet van in omdat de vk dat zo tegen mij zei! Ik heb gelukkig nergens last van en doe voorlopig niks meer
Gebeurt is gebeurt. Als je niks merkt zal t wel meevallen. Gelukkig is niet alleen je slijmprop beschermend, de zuurgraad etc zorgt ook dat er weinig kan gebeuren. Ik zou seks ook even laten en advies vragen hierover. Ik snap t wel hoor, ik mocht vanaf 28 wk geen seks meer tot aan de bevalling maar ik heb me ook eens laten gaan. In alle spanning, stress en ellende ging t vanzelf, was t gewoon even heel fijn.
De slijmprop kan bij zo'n termijn prima weer aangroeien hoor. Ik zou wel even rust houden nu en even geen sex, to be sure,.