Hallo dames, Na ruim 2 jaar proberen was ik eindelijk zwanger. Helaas heb ik in afgelopen mei een miskraam gehad. Ik had een zogenoemde missed abortion, en heb in het ziekenhuis een behandeling ondergaan met medicijnen om het vruchtje af te laten drijven. Nu is het zo dat ik na deze behandeling een heel andere cyclus heb, hij is nu namelijk 28 dagen, terwijl dit voor de zwangerschap 26 dagen was. Daarnaast had ik vroeger erg veel last van buikpijn/krampen, maar nu is dat ook veel minder geworden. Ik verlies nu alleen vers bloed en het is best veel. Voor de zwangerschap had ik altijd eerst een dag "oud" (bruin) bloed, en was het minder intens Mijn menstruatie is ook nog eens een dag korter geworden. Dat was al nooit lang, hooguit 4 dagen. Maar nu is dat nog een dag korter. Mijn vraag aan jullie is, herkennen jullie dit? Is dit vreemd? En denken jullie dat ik hiermee naar de huisarts moet?
Hé dali, ik zie dat je bericht van 24 aug. is.. fijn dat je altijd een reactie krijgt :S maar ik wil even kwijt sterkte met je miskraam, was je al lang zwanger? ik heb het ook gehad na mijn miskraam, ineens 2 dagen langer een cyclus en soms ook wel meer dan 2 dagen hoe wel ik voor die zwangerschap altijd netjes 26 dagen was! kon de klok erop gelijk zetten maar krampen zijn hier helaas hetzelfde gebleven evenals het vloeien :S dus wat dat aan gaat heb je ook weer wat geluk succes met zwanger worden groetjes
Hoi, Ik ben pas lid en had al zitten zoeken na een onderwerp als deze maar kennelijk heb ik hem toch gemist. Ik herken het wel. Ik heb begin juni een mk gehad. De lengte van mijn cyclus is wel hetzelfde gebleven maar ik vloei veel meer dan ik ben gewend en ook veel korter dan ik ben gewend ben. Net als jij heb ik zitten denken om naar de ha te gaan maar nu ik je topic lees en de reactie van mijn voorganger, vind ik het niet meer nodig aangezien ik niet de enige ben. Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent. Greetz, Shivra
hey een beetje laat, maar ik heb het ook een mk gehad (juni) werdt ook vaker ongesteld/bloedingen en had juist altijd 28 dagen cyclus en nu ineens 26 maar de gynaecoloog zei dat me cyclus vanzelf weer normaal zou worden en dat was ook zo & als het zo bleef moest ik terug komen. mja ga nu binnenkort alleen niet vanwege m'n cyclus maar omdat ik toch weer zwanger ben