al weken dezelfde hoeveelheid

Discussion in 'Flesvoeding' started by Makkie, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik maak me verder niet druk hierover ofzo, maar vind het wel opvallend.

Al een paar weken drinkt ons ventje 6 flessen van 130cc. Nu hij toch veel zwaarder is, drinkt hij dat nog steeds. Zelf gaan niet altijd alle flessen op.

Is het niet vreemd dat hij het nog steeds met dezelfde hoeveelheid doet? We hebben hem al wel vaker 170cc aangeboden, maar dan drinkt ie alsnog 130cc op.

Wanneer weet je dat ze meer kunnen drinken en dus ook wat meer uurtjes tussen de voedingen zitten? En wie had dit ook met zijn kleintje, zolang dezelfde hoeveelheid?

Groetjes Makkie

2. Suya

Suya Actief lid

Dec 26, 2008
    235
    0
    0
    Je geeft 6 voedingen. Is dit dan om de 3u overdag en 's nachts niets? Of is dit om de 4u overdag en ook een voeding in de nacht?

Als dit alleen voedingen overdag zijn, dan zou het kunnen dat als je de tijd tussen de voedingen verhoogt, jouw kindje ook meer drinkt per keer.

Maar als dit niet werkt, en hij groeit verder gewoon goed en doet het verder goed, dan zou ik me er niet al te druk om maken denk ik, want hij krijgt nog genoeg binnen denk ik.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

het zijn 6 voedingen overdag. De laatste is rond 00.00 uur (soms wat later) en dan de eerste rond 08.00 uur. Om de 4 uur lukt hem niet met deze hoeveelheid, maar meer drinken lukt hem ook niet.... (tis soms wel eens gelukt, 150/160cc, maar dat komt dan heeeel zelden voor).

Share This Page