Al weken hele erge pijn bij plassen. Geen blaasontsteking. Wanhoop nabij...

Discussie in 'De lounge' gestart door Noor31, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Wat raar joh dat ze niks op kweek hebben gezet! Toen ik hier laatst m’n urine liet checken en deze schoon was volgens de dipstick, werd meteen gezegd dat als ik klachten bleef houden, ze het op kweek zouden zetten.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heb je geen chronische candida?
    Als dat zo is bestaat er een bepaald dieet waar je je aan moet houden...de balans in je vagina is nu erg verstoord en gisten, suikers en schimmels verbannen is dan de enige oplossing om de balans weer te herstellen.
    Google maar eens erop

3. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Ik moet gelijk denken aan nierbekken ontsteking..

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Bij nierbekken ontsteking ga je vaak vooral ook kapot van de pijn in je flanken/rug.
    Ik vind het ook vreemd dat de huisarts niets op kweek zet!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Was ook t eerste waar ik aan dacht toen je aangaf dat t geen blaas ontsteking was. Een nierbekken ontsteking
    Hopelijk komen ze er snel achter waar de klachten vandaan komen. Vooral blijven aandringen op uitgebreid onderzoek waar je klachten vandaan komen. Zo kan t niet verder
    Sterkte

6. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik kan volgende week vrijdag 2 februari terecht bij de verloskundige, heel blij mee nog even de pijn uitzitten maar er komt in ieder geval gang in na al die weken.

7. beccie

beccie Niet meer actief

Moet je hiervoor echt naar de verloskundige ? ik denk dat je wat anders bedoeld ?
    in ieder geval heel veel beterschap.

tessa321 vindt dit leuk.
  8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Een overactieve blaas kan ook erg pijnlijk zijn, dat lees je niet echt terug, maar ik heb er een vreselijke pijn van gehad wat op blaasontsteking leek. Ik heb urispas gekregen, ontspant de blaasspier.

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Gekke vraag misschien, maar ruikt je urine ook een soort van zoetig?

Klinkt me namelijk heel erg als nierbekkenontsteking, ook omdat je zegt dat je urine wittig lijkt.. dat was bij mij ook zo en dat kwam van alle ontstekingscellen die al mee kwamen met de urine.

10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik denk ook meteen aan een nierbekkenontsteking. Ik vind je huisarts erg gemakzuchtig. Waarom laat hij niets op kweek zetten? Hij vindt het gewoon normaal dat je zoveel pijn hebt?

11. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik bedoel gynaecoloog! Sorry het zit daarboven soms nog een beetje los 5 maanden na bevallig

12. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik vind het ook raar, maar aangezien ee geen blaasontsteking of soas waren zegt ze dat er niks ergs is.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.951
    113
    En dan zeg jij dat met pijn rond lopen niet in je planning zit en dat je dus graag hebt dat dat verder uitgezocht wordt. Je huisarts klinkt erg gemakzuchtig maar als je niet voor jezelf opkomt maak je het haar alleen maar makkelijker. Dus op je strepen gaan staan want een andere doet het niet voor je.

14. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Klopt, en daarom heb ik een week terug ook na al die buikpijn een echo geeist maar van de cysten kunnen geen klachten afkomen volgens dokter... volgens andere vrouwen wel. Nu een doorverwijzinf naar gyn gevraagd zodat zij verder kan kijken want hier houd het voor de huisarts op

jessy77 vindt dit leuk.
  15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.951
    113
    Goed bezig:thumup:

16. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat is toch geen eindresultaat? « Je hebt pijn, maar ik heb geen ideeën meer.... »

Als jij je zodanig níet gehoord voelt dat je op een forum medisch advies komt vragen, dan is je huisarts dus niet geschikt als arts.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Waarom niet naar een uroloog?

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Kun je niet nogmaals contact opnemen met de huisarts en zeggen dat je alvast je urine op kweek wilt hebben zodat je de uitslag hebt zodra je naar de gyn gaat? T is jou lijf en je betaald genoeg verzekering kosten dat ze t eigenlijk niet mogen weigeren. Kweek duurt sowieso een paar dagen/ een week voor de uitslag er is

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Dit idd. Hier gaat urine gewoon op kweek bij klachten maar schone dipstick, heel gek dat jouw huisarts dat niet uit zichzelf al doet. Of ja; hier regelt de assistente dat soort dingen gewoon, is niet eens een vraag eigenlijk óf het dan op kweek moet, het gaat gewoon op kweek.

Dus ik zou weer bellen, zeggen dat je je urine op kweek wil om te kijken of er dan niet toch een bacterie blijkt te zitten. Dan heb je dat resultaat hopelijk ook voor je naar de gyn kan, scheelt vervolgens weer wachten.

20. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Hoi ik vat de reactie’s even samen. Iig fijn dat jullie er ook serieus over denken,of mijn urine op kweek is gezet weet ik niet heb het 2x aan de assistentes gegeven. Ik zelf vermoed een nier? Steentje als ik zo de symptomen daarvan lees. Huisarts ben ik inmiddels wel beu en ben blij voor de doorverwijzing. Deze gynaecoloog heb ik ook mijn hele zwangerschap gehad en neemt mij altijd zeer serieus gelukkig. Ik denk vanuit daar dat zij mij wat gemakkelijker kan dokrverwijzen naar uroloog. Ziekenhuis kan wat dat begreft toch wat meer en uitgebreider dan een huisarts. Sinds gisteren is de pijn wat minder aan het worden. Ook minder pijnstillers hoeven te gebruiken. Het is nu nog een week maar dat moet lukken.

Deel Deze Pagina