Al weken niet fit!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    De laatste tijd ben ik als ik ziek ben niet gewoon een paar dagen ziek, maar kwakkel ik weken door. Net als ik denk dat het weer goed is, word ik weer niet fit wakker. Ben dan niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar zit ook gewoon niet lekker in mijn vel.

Nu ben ik weer wakker geworden met hoofdpijn en lichtelijk verkouden. Mijn oren zitten dicht, waardoor ik steeds duizelig ben. Zo vervelend allemaal.

Wat moet je hier nou mee?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat heb ik vaak de hele herfst/winter door, dan hoop je dat het eens doorzet....liever een paar dagen helemaal out of order dan dat gekwakkel.

Maar wat je eraan kan doen, geen idee?!?!?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    #3 bosi333, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
    Ik zou even langs de huisarts. Niet dat er iets ergs zou zijn maar misschien is het iets heel simpels en kun je er met een middeltje of zelfs alleen oren uitspuiten/uitspoelen al klaar mee zijn.

Nu kwakkel je maar door en gebeurt er niks.

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb dit ook al een aantal weken! bleeehhhh.
    Straks maar eens een potje vitamine halen misschien dat het helpt.

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    klinkt alsof je een virus op je evenwichtsorgaan hebt heb dit begin het jaar gehad 2 maanden lang steeds niet fit.

ik zou gewoon even je huisarts laten checken en als daar niks uitkomt gewoon even bloedprikken of je ook terkorten of virussen in je lichaam hebt

Deel Deze Pagina