Zou een mail en/of aangetekende brief sturen en eisen dat ze binnen een werk week of de tas leveren of het geld terug storten. Zelf werk ik bij deze winkel en heb dit nog nooit meegemaakt. Wel gaat jouw telefoontje naar de klantenservice en dat weer naar Spanje. Dat kan enige tijd duren maar niet zolang. Echt belachelijk. Als er een winkel in de buurt zit kan je daar heen gaan en vragen of zij t aub regelen. Zij hebben de juiste contact personen.
Ze belde mij gisteravond terug. Ze vertelde dat ze nog een paar dagen de tijd nodig had om dingen uit te zoeken en dat ik dan ecbt mijn geld terug kreeg. Ik was zo boos. Ze mogen onderzoeken wat ze willen. Zij hebben mij niet geleverd. Het geld is ook niet in de beloofde tijd teruggeboekt en ik heb nu recht om mijn geld terug te krijgen. Ik wacht helemaal niet meer. Dus ik heb inderdaad geeist dat het geld binnen 3 werkdagen terug gestort wordt. Ze bleef maar hetzelfde herhalen. Nee nog een paar dagen uitzoeken.... Uhuh...net als al die andere keren zeker. Ook een mail apart gestuurd natuurlijk met hetzelfde bericht. Ik ben benieuwd. Ik verwacht er weinig van.
Dan levert hm topservice vergeleken hiermee. Iets anders verhaal maar had een dure tas teruggestuurd en kwam er pas nadat alles erwerkt was achter dat ze de gkedkope tas die ik had gehouden als retour hadden verwerkt. Een verschil van 25 euro wat ik dus niet had teruggekregen. Ik had gebeld en ze vroegen me om het nummer op de bon van bet pakketje . Ik kon deze nergens meer vinden en torn ik terug belde zei ze weet je mevrouw, ik geloof u gewoon. We passen de retourzending aan waardoor ik alleen de goedkope tas hoefde te betalen ipv de dure.