1dag overtijd en een tuurstreepje buiten afleestijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Weinig kans zeker?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,3 KB
      Weergaven:
      123
  2. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh ik zie wel echt wat hoor!!

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oh wat zou dat bijzonder zijn zeg, gezien je onderschrift! Ik hoop het voor je meis! Ziet er goed uit hoor! Hoeveel tijd buiten afleestijd?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Voor 1 dag na nod (en dus 15 dpo) is echt veel te licht en negatief omdat hij na afleestijd verscheen.

KV geeft vaker lichte streepjes na afleestijd. Die zijn dan echt negatief (er wordt niet voor niets een afleestijd gehanteerd).

Hoe zeker ben je van je ei?

5. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Misschien bedoel je het goed hoor, maar ik vindt je vaak erg direct met je reacties. Dat kan kwetsend zijn.

Boannan is zie een duidelijk streepje! Ik duim voor je dat ze mooi gaan oplopen!

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik had helaas hetzelfde als jij en werd 2 dgn later ongesteld. Ik ga voor je duimen!!

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Tja, ze heeft helaas wel gelijk, na afleestijd is een streepje niet betrouwbaar. Mogelijk heeft ze later haar ei gehad en gaat 't toch nog binnen afleestijd positief worden en mooi oplopen!

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie 'm zeker hoor. Hoe ver na de officiële afleestijd stond ie er? En hoe heb je je ei gevonden? Kan t zijn dat je minder ver bent dan je denkt?

Lastige situatie namelijk! Voor 1 dag na nod is ie wel erg licht.

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Om te bepalen of een streepje te licht is voor 1 dag na nod, hebben we toch veel meer informatie nodig? Kan toch dat TS een korte LF heeft? Kan ook dat er pas innesteling op dag 11 plaatsvind?

En ze schrijft na afleestijd, maar miss was dat wel 10 minuten. Dus eigenlijk is het verhaal nog niet helemaal compleet voor ons om echt een heel goed en duidelijk oordeel te geven.
    Even afwachten wat TS ons voor extra info kan geven, toch?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik schreef toch express al 15 dpo ???

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht

Een streepje na afleestijd is altijd negatief. Wat moet ik dan doen?? Haar feliciteren met waarschijnlijk een indroogstreep?
    En zo direct was ik niet hoor?

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja daarom schreef ik ook om een duidelijk oordeel te geven hebben we die info nodig. Ik heb geen aanmerking op jouw berichtje hoor. Ik vind jou berichtjes juist altijd duidelijk.

Maar dacht juist door jou bericht aan wat ik zelf daarboven al had geschreven. En wellicht gaf ik in dat berichtje goede hoop. En dat was niet correct, vandaar mijn vervolg bericht

13. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Buiten se afleestijd zou ik als negatief beschouwen helaas.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even een vraag Loreley....Waarom vermelden fabrikanten in hun bijsluiter een maximale afleestijd? Voor de lol of zou dat toch wellicht een reden hebben? Zou het misschien toch zo kunnen zijn dat er na de maximale afleestijd een streep kan verxchijnen wat dan niks te betekenen heeft?
    RoGiJuLi bedoelt het goed inderdaad. Wil iemand geen valse hoop bieden.

TS: sowieso even blijven doortesten de komende dagen. Hoop dat er binnen de maximale afleestijd dan een duidelijker streep verschijnt. Spannend!

15. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    oh wat spannen ik zie inderdaad wel een streepje
    hoelang Buiten afleestijd heb je gekeken? ik zou voor de zekerheid over twee dagen nog eens testen. wat zou het mooi zijn voor jullie gezin ik gun het je van harte. laat je nog weten wat de uitslag is??

16. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik heb weinig hoop hoor. Vrij zeker van m'n eisprong. Vandaag 14 dagen daarna.

Vanmorgen binnen afleestijd eenzelfde tuurstreepje. Denk dat er wel iets zit gezien dat ik nu 2 dagen overtijd ben maar gezien het lichte streepje verwacht ik niet dat het door zal zetten. Dus ik reken nergens op.

17. WM1307

WM1307 Actief lid

11 aug 2016
    213
    39
    28
    Man
    NULL
    NULL
    ik snap je wel! wij hadden woensdag op 11DPO een heel heel licht tuurstreepje en ze zou een dezer dagen haar NOD moeten hebben maar durft nu dus niet meer te testen. Laat het even op het beloop en anders bloedtest, heb ik mijn meissie ook geadviseerd maar ik laat haar dat zelf beslissen. Wij hopen voor zoveel mensen hier dat het raak gaat zijn, en stiekem een klein beetje meer voor ons ivm 2 x MK in 4 mnd tijd.

p.s. RoGiJulie, commentaar is direct en duidelijk, soms is dat hard voor mensen maar ik denk dat de meeste het erg fijn vinden dat je geen valse hoop wil geven.

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nu binnen afleestijd vind ik het wel heel spannend hoor. Eitje kan ook laat innestelen. Ik zou over 2 dagen weer testje doen en dan kun je ze goed vergelijken.

19. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik zie wel een licht streepje, het zou kunnen. Ik hoop het voor je.

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ze mag toch wel aangeven dat ze haar erg direct vindt en dat het kwetsend kan overkomen. Dat is haar gevoel erbij toch?
    Als Loreley dat zo voelt vind ik dat ze dat best kan zeggen want dan kan dat betekenen dat dat bij andere vrouwen ook zo kan overkomen..
    Misschien soms dingen iets subtieler brengen..
    Ik ben ook altijd direct maar niet iedereen vind dat even prettig

Deel Deze Pagina