Nee nog niet 🙊 De oudste krijgt de winterjas van z8 denk ik, en voor de jongste ga ik even speuren op marktplaats.
Oeh welke? De zwarte witte of de bonte kleuren ? Hier ook erg van de mim pi jassen ! En die sneakers ! Ook zo leuk. Koop ze voor mjjn stiefdochter (krijgt namelijk geen kleding/jas of schoenen mee als ze bij ons verblijft) maar dan kan je zelf lekker shoppen... Met allemaal jongens thuis wel leuk! Helaas wordt het dan bijna niet gedragen omdat ze er zo kort is . de jassen koop ik dan wel via Mp.
Ik heb voor alle kinderen in april nieuwe jassen gekocht Voor mij oudste 1 van 60 voor 10 en 1 van 90 voor 20 Voor mijn tweede 1 van 30 voor 2,50 en 1 van 45 voor 15 Voor mijn derde 1 van 50 voor 10 en een jas die van haar zus is geweest En voor mijn vierde een jasje van 25 voor 4 euro.
Hier wel al gepast, maar nog niet gekocht. Ik heb een leuke van vingino gezien voor dr, maar die gaat zo moeilijk open en dicht, voor 90 euro verwacht ik wel wat betere kwaliteit.
Voor mijn zoon heb ik niks meer van vorig jaar dus nog op zoek. Geen idee nog wat ik leuk vind voor hem. Mijn dochter heeft nog een hele goede jas van mini rodini van vorig jaar en heb nog een nieuwe uit de uitverkoop liggen van Nono.
Ik vind de nieuwe Mim-pi jas zo leuk met zwart/wit maar echt te duur. Vorig jaar een mooie jas van Noppies in de uitverkoop voor de oudste op de gok in 116 en past perfect mouwen iets te lang maar het is nog geen winter. En voor de jongste ook maar weet niet meer welk merk. In de uitverkoop bij kleertjes.com.
Nee nog niet in huis. Voor de jongste toevallig gister 1 gekocht want die was leuk afgeprijsd maar voor de twee oudste heb ik nog niks. Ga van de week alvast wat rondkijken. Budget is max 75 euro per jas.
Ik heb er al wel 1 voor mijn dochter gekocht, die was 85 euro. Voor zoontje wacht ik nog even tot oktober omdat ik niet weet welke maat ik moet.
Normaal koop ik jassen pas als het nodig is, maar mijn schoonouders hebben afgelopen jaar een veelste grote winterjas voor onze dochter gekocht, deze krijgt ze aankomende winter aan.
Nav dit topic even gaan zoeken en vind deze wel erg leuk, die ga ik bestellen denk ik. Emson Boys Mid jacket | Temp Catalog | Tumble 'N Dry
Nee, ik koop pas als ze het nodig heeft of ik moet tegen een leuk koopje ofzo aanlopen. Ik vind de blauwe Chaos and Order erg leuk en de zwart/witte van Mim-pi. Ik hou alleen weer niet van jassen die je weer teveel ziet... Dus de MimPi valt af, teveel MimPi fans om ons heen. We hebben geen min of max, maar ik zal niet overdrijven... Rond de 80 vind ik genoeg.
Heb 1 van een vriendin gekregen die nog nieuw is, maar dat is een maat 80 dus even kijken hoe hij valt.. Anders is er zo 1 gekocht, maar nog niks tegen gekomen waarvan ik dacht; wauw die moet ik hebben
Deze is inderdaad erg leuk!!!!! Mim pi doe ik niet meer (voor dochter).... op de 1 of andere manier gaan die hier direct stuk
Ja afgelopen winter in de opruiming gekocht. Voor mn beide zoontjes een jas voor 15 euro (wel verschillende) en de jongste kan ook nog die vd oudste van afgelopen winter erbij dragen ter afwisseling. En laatst nog een mooie tussenjas vd oudste voor 12 euro in de sale. Ik doe dit elk jaar zo en nog elk jaar goed gegokt met de maten. voordeel is dan ook nog dat ze op deze manier niet in dezelfde jas lopen als anderen bv op school.
Hier al in huis sinds januari. Toen een jas van z8 in de uitverkoop gekocht en die gaat zo te zien prima passen van de winter.
Ik durf dat echt niet, een jas een paar maanden van tevoren kopen. Misschien 1 van minder dan een tientje, maar alles daarboven vind ik zonde
Nog niks gekocht, wel uitgezocht. Ik wilde eigenlijk een nieuwe van mimpi voor dochterje, maar ze vond die an vorig jaar mooier dan de nieuwe collectie. Koop er nog wel een chaos and order jas bij, vind de blauw met oranje erg leuk! Voor de oudste koop ik een vingino en d jongste misschien z8, maar die vind ik mwah, dus kijk ik nog even voor rond.
2 jaar terug in België een super leuke van Hugo Boss gezien. We hebben wel 2 uur lopen twijfelen, winkel uit, winkel terug in, winkel uit, lunchen, winkel in, winkel uit (180,-) maar stond zó leuk toch maar winkel in. Gelukkig besloot kleine niet snel te groeien en kon hij nog een jaar langer mee. Nu heeft hij een nieuwe nodig en is het nog moeilijker.