Al winterjas kids in huis?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mamamijn, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ja, vorige week een nieuwe winterjas gekocht van name it. Mijn dochter staat niet alles door haar rossig haar. Dus als ik wat tegen kom koop ik het direct. Haar oude winterjas past nog wel dus die kan ze gebruiken voor op de psz etc. Verder niet echt een budget voor een winterjas, al denk ik niet dat ik over de 100 euro uit geef voor een jas die naar 1 winter mee kan. Voor mijn zoontje heb ik nog geen jas die groeit als kool op dit moment, ik durf nu nog niet te schatten welke maat hij zal hebben in oktober.

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja al maanden. Ik koop veel dingen voorruit in de sale. Zeker jassen.

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dat is wel laat in de sale. Waar koop je die dan?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    In oktober grijp je vaak ook al mis in de meeste maten.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Maar volgens mij met meer korting

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

De jassen voor mijn dochter bij de c&a en v&d

De jas voor mijn zoon bij vogele en Scapino

Jas voor mijn andere dochter bij Terstall

En jas voor mijn jongste bij de tuunte

7. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Eens. En tot nu toe schat ik dat dus ook nog fout in 😱

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij waren voor andere dingen gegaan en liepen zo tegen 2 winterjassen op bij de primark. Normaal ben ik meer van scotch, mcgregor, tommy hilfiger ed :) (van die nette jassen) maar vond deze jassen echt leuk en dat voor 22 euro konden wij niet laten hangen natuurlijk :D
    Alleen voor de aankomende baby moet ik straks nog kijken hoe en wat.

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
  10. koala28

koala28 Niet meer actief

Voor de jongste wel. Die wil de winterjas van zijn broer van vorig jaar. Want de oudste heeft die jas nauwelijks aangehad (hij vond 'm niet lekker zitten).

Voor de oudste ga ik even kijken. Heb afgelopen week al wat leuke dingen gezien in Engeland. Dus zal online bestellen worden of m'n vriendin vragen of zij even langs de winkel daar rijdt (ze woont in Engeland).

11. Die voor m'n zoon is in huis; wat ik zocht is volgens mij niet zo 'in' meer tegenwoordig (schippersjas), dus zocht ik op marktplaats en daar stond een hele nieuwe voor €15. Meteen gekocht!

Die voor m'n meisje is onderweg, vanuit het buitenland. Die kostte €18.

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Jep ik heb ze al in huis!
    Maanden terug 1 in de sale van Noppies voor 20,-
    En vorige maand 1 gekocht bij wibra voor 23,- echt een te leuke jas.
    En dan kan ik eventueel afwisselen als ik m wil wassen. Of gewoon omdat t kan.

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Vorige jaar 2 jassen in de uitverkoop gekocht. Met dubbele maten 86/92 en 98/104. Misschien past hij die van vorig jaar nog. Ze waren 1/3 van de normale prijs. Dus ik was iets van 15 euro per jas kwijt. Voor de jongste ligt alles van onze dreumes er nog.

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oudste past haar jas van vorige winter waarschijnlijk nog wel en anders verkoop ik hem weer door.
    de jongste heb ik er vorige week 1 voor gekocht voor een dagje uit en het toch best koud zou zijn.
    oudste ga ik tot 80 euro voor een goede winterjas.
    jasje van de jongste was 30 wat ik dan wel weer veel vind voor dat lapje stof

15. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja twee zo goed als nieuwe tweedehands jassen via marktplaats. En hier ook een houwtje touwtje jas voor de herfst, ook tweedehands.

16. Ik moet ze nog kopen maar vind 40-50 wel de max

17. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Voor beide een had van Z8 in de sale, dus eentje van vorig jaar. Voor de oudste een tweedehands van Tumble en zoek er nog eentje voor de jongste.

Voor de winter wil ik er altijd wel twee hebben.

18. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja gisteren binnengekomen.
    Een dokerblauwe Vingino met neon roze.
    Budget max. 100,-
    Maat ruim genomen en past heel mooi!
    Nu nog op jacht naar bijpassende muts, sjaal en wanten
    Als extra jas een felroze van Name it. Deze laatste tweedehands maar nog als nieuw.
    (Als speeljas de jas van vorig jaar, past nog ruim )

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Heb voor de jongste twee dagen geleden een leren tussen jas gekocht.
    Verder wil ik voor haar de zwart witte mimpi jas kopen. Kost 100 euro. Verder heb ik nog een le chic jas voor haar.

Voor de oudste weet ik nog niet wat ik ga kopen, even wachten tot alles in de winkel hangt. Ik denk dat het een bomberjack wordt.
    Daarnaast heb ik nog een supertrash jas voor haar en een jas van cars

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    We zitten nog midden in de zomervakantie. Ik vind het echt stom, dat de winterjassen nu al in de collectie zitten en dat ze, wanneer het koud begint te worden, nergens meer te krijgen zijn.

Ik heb best vaak een miskoop gedaan qua maat. De ene keer kocht ik heb te klein - zoonlief schoot ineens in een half jaar 2 maten omhoog en paste hij in februari/maart (toen het ook nog vroor) de jas niet meer. De andere keer te groot. Dan kocht ik hem een maat groter, maar hij groeide nauwelijks dat half jaar. Volgens mij doen ze dat expres zo, zodat je 2 winterjassen kunt kopen...

Deel Deze Pagina