Nee nog niet. Ze groeien hier soms ineens een hele maat en de zomer is pas net begonnen. Meestal koop ik hem ergens in oktober pas. In de herfstvakantie ga ik er op uit. Budget heb ik niet echt. Heb een keer een jasgekocht van 179 euro maar toen kon ik dat ook missen. Zou ik nu niet meer uitgeven. Wil ongeveer rond de 50 zitten en liefst Inc reserve jas. Dochter draagt nooit winterjassen en toch koop ik er elk jaar weer een. Ze is meer van vesten met fleece erin.
Ik vind het ook irritant dat de winterjassen er nu al hangen en dat je er zo snel bij moet zijn blijkbaar. Ik koop voor mijn kinderen een jas of kleding wanneer ze het nodig hebben. Het scheelt me heel wat miskopen en mijn kinderen dragen perfect passende kleding. Er is geen pijl op te trekken hoe mijn kinderen groeien. Ik zie zo vaak kinderen in oversized kleding lopen, geen gezicht vind ik het. Mijn kinderen hebben allebei nog een jas van vorig jaar of van een broer liggen. Mijn oudste groeit niet zo hard meer. Hij zal het de hele winter er niet mee redden, dus kijk ik in december/ januari wel weer naar nieuwe in de uitverkoop. No way dat ik een jas koop voor 80 of 100 voor een kind. Ik vind het een berg geld hoor. Nu mijn oudste groter is, zijn de prijzen van jassen echt idioot hoog van de bekende merken. Scheelt dat hij er de komende maanden geen nieuwe nodig heeft.
https://www.happybee.nl/artikel/detail.php?m_ge=m&m_so=g&m_me=vin&at=62vin12433&m_mt=128 Is dat toevallig deze? Geen problemen met open en dicht doen? Hier zat de stof er steeds tussen, mn dochter kreeg hem niet zelf dicht. Baal er van, want vind deze erg leuk.
Nee, denk dat de oudste een jas van care of quapi krijgt Oudste zoon z8 en ander moet ik nog even kijken
Nee nog niet. Normaal gesproken wel al rond deze tijd, maar ik kan nog niet vinden wat ik zoek. Mijn dochter heeft normaal vaak een Mim-pi jas, maar die van dit jaar vindt ze (en ik ook) niet zo leuk. Mijn zoon past zijn Scotch jas van vorig jaar nog, dus voor hem heeft het niet zo'n haast. Wil nog wel een jas erbij voor hem.
Voor zoon al in de uitverkoop gekocht in februari. Voor dochter net besteld. Nav dit topic eens gaan zoeken en een leuke gevonden
Ja ik heb al een jas voor mijn meisje. Al een jaar geleden gekocht. Hopelijk past hij van t winter. Kostte 11
Is het eindelijk zomer denk je aan een winterjas Ik koop pas een winterjas als het nodig is, wie weet wordt het geen winter of pas heel laat en wie weet hoeveel hij dan gegroeid is...en wie weet past ie die van vorig jaar nog. Ben daar dus totaal nog niet mee bezig
Normaal koop ik altijd pas een winterjas als het koud begint te worden. Echter liep ik nu tegen zooooo'n schattige maar vooral heel goedkope jas aan voor mijn jongste.. Ik kon hem niet laten liggen De jas met handschoenen, muts en sjaal kost bij elkaar nog geen 50 euro! Voor mijn oudste heb ik nog niks gekocht.
Nee nog niet. Maar misschien een handige tip. De app kledingmaatje. Daar kun je de gegevens invullen van je kindje en dan berekent de app voor de komende 4 jaar welke maat je kkind per maat in zit.
Mijn zoontje groeit niet zo hard dus ik denk dat hij die van vorige winter nog past. Was toen vrij ruim.. En ik vind hem nog steeds erg leuk. Van Zara
Kan ik niet terugvinden in de appstore helaas. Leek me wel handig. Net gepast en zoon past gelukkig zijn 2 jassen nog van vorig jaar. Dan kan ik even rustig verder zoeken. Hij zal er niet heel de winter in kunnen denk ik. Echt zo jammer dat er nu al jassen in de winkels hangen en dat je snel moet wezen met maten. Maar had ook al begrepen dat er alweer pepernoten in de winkels liggen. En vanaf 1 september zullen vrijwel alle winkels meedoen. Kijk ik naar buiten, volop zon
Nog niet maar ga wel binnenkort even kijken. Ik haal altijd voor de kinderbijslag de jas want anders zijn de meeste leuke jassen alweer weg. Meestal begin september. Dit keer wat later ivm vakantie, maar wie weet slaag ik wel in Frankrijk of NYC. Budget heb ik niet ik koop wat ik mooi vindt. Meestal ben ik zo'n 100/150 euro kwijt
Ik hoop dat de kas van vorig jaar nog past. Die is volgens mij van h&m. Geen idee wat het budget is, ik kijk wat ik mooi vind en of ik het het geld waard vind. Dus ligt eraan hoe mooi de jas is. Met een roze sjaal kan mijn dochtertje die volgend jaar aan.
Ja gelijk besteld met de nieuwe collectie prachtig dochters 1 van monnalisa en 1 vn le chic zoons moncler en een retour mijn kinderen krijgen allemaal twee jassen en als ik zin heb koop ik er leuke bij nu met de baby een beetje los gegaan en 8 winterjassen gekocht maar dat is een beetje overdreven haha helemaal blij mee!
Dat ding klopt hier dus niet haha. Daarom zit ik nu met korte broeken 92 die lange broeken bij mijn zoontje zijn Dus ik durf het niet meer aan
Ik heb ook al een winterjas voor mijn dochter. Moet er nog wel eentje bij kopen. Budget per jas is maximaal 50,-
Voor de middelste al een leuke bomberjack bij de primark gekocht verder heeft ze nog een leren jasje. Moet nog wel een goede winterjas erbij mijn limiet is Max 150. Oudste heeft nog een mooie jas van vorig jaar en een leuke lange bomberjack. De jongste nog geen idee denk een jas van de Zara oid.