Al zóveel aangekomen, ik kan niet genieten!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlinderr, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ik ben mijn vorige zwangerschap 27 kg aangekomen :$!!

En het kwam echt niet omdat ik de hele dag taart en Big Macs aan het eten was. Ik had juist veel behoefte aan gezond eten. Ik hield veel vocht vast en daar doe je niets aan. Ja, weinig zout eten en veel blijven bewegen maar dat deed ik allemaal. Ik vond het vreselijk dat ik zo'n Bessie Turf werd terwijl ik juist heel gezond at. Maar ja, je doet er helemaal niets aan dus...

Mijn advies: Laat het los.

Kaart het nog een keertje bij de vk aan en als blijkt dat je gezond bent probeer het dan echt los te laten. Je hebt gewoon pech. Dus baal er vandaag nog even lekker van en laat het dan los. Het is zo zonde om zo'n bijzondere periode in je leven hierdoor te laten verpesten!!

(Enne, bij mij is het qua gewicht weer helemaal goed gekomen ;))

2. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    troost je bij mijn eerste ben ik 23kg aangekomen en door de bv was ik die zo weer kwijt, dat vreet energie bij mij, en nu span ik wel de kroon, ben alweer 14kg aangekomen bij 28 weken dus die 20kg gaan we zeker halen! maar ik maak me er niet zo druk om, na de bevalling gaan we wel weer ons best doen en op eten letten, nu eet ik lekker waar ik zin in heb!
    x

Deel Deze Pagina