Op de andere testen staat gewoon een mooie duidelijke streep als ik er naar kijk.. maar helaas Gister avond toen ik mijn bh uitdeed deden mijn borsten minder pijn, het was geen gevoel meer van opluchting als jullie snappen wat ik bedoel. Opgestaan met lichte buikpijn.. een testje gedaan, lichter dan gister. Tamponcheck, licht roze verlies. Eindelijk had ik weer streepjes waar ik zelf niet over hoefden te twijfelen! En zelfs op 3 testen!! En dan nu dit...
Hier vergelijking.. onderste van gister, bovenste van vanochtend. Ik zie op de onderste een duidelijke roze streep. Op de bovenste een stuk lichter... sorry ik heb geen duidelijke camera...
Zal wel aan mijn ogen liggen maar ik zie nergens een streep. Neemt niet weg dat ik dat heel jammer vind baby90 je wacht al zolang!
Ik moet mijn beeld zelf ook een beetje schuin houden om t op de foto te kunnen zien. Ik zal vanmiddag even een duidelijke plaatsen ik heb nu geen tijd
Dan moet ik ook nodig nieuwe contactlenzen hebben, want ik zie ze ook niet? Maar het wil ook wel zo zijn dat ze er in het echt wel zijn, maar op de foto gewoon lastig te zien zijn. Maar ik hoop, duim en wens dat TS gauw zwanger mag zijn. Want ik weet hoe het is om zo lang op een kindje te moeten wachten en je af te moeten vragen of je wel zwanger kunt worden..... Lieve TS....een hele dikke knuffel!
Geen paniek, wanneer er nog geen hel rood bloedverlies is is et nog hoop. Ik testte 5 dagen voor NOD negatief 4 dagen voor NOD licht positief 3 dagen voor NOD digi NIET ZWANGER en licht positief 2 dagen voor NOD digi ZWANGER 1-2 en licht positief 3 dagen NA NOD knaltest Van clearblue digi moet je even niet uitgaan, die heeft meer hcg nodig. Ik zou eventjes een paar dagen wachten en dan kijken of de duivels zijn geweest of dat je nog een test kan wagen. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent.
Bedankt lieve reacties Toch maar weer een test gehaald, deze keer bij de etos. 2v5 hadden ze niet meer. Ook hier weer een streep.. beter dan die van vanochtend maar dat was wel een andere test. Moet er wel bij zeggen, gister ochtend was mijn test nog bijna omo-wit. Met middag urine was het streepje dus duidelijk te zien voor t blote oog. Ook dit streepje is te zien met het blote oog maar ik vind hem wel minder duidelijk dan die van gister! Helaas heb ik die dipsticks van gister niet meer, ik dacht dat ik er nog 2 had maar had er nog maar 1... rozeverlies is gestopt, ik hoop dat het niet doorzet! Wel is mijn urine minder oranje dan gister en ik heb t idee dat t ook minder troebel is... Oh ik hoop zo dat het toch nog goed gaat...
Er staat echt een streepje. Hier zie ik m hier zonder m in t licht te moeten houden. Op de foto is het altijd wat onduidelijker maar als ik naar mijn foto kijk zie ik t streepje wel. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, ben het nu wel zat ik wil niet weer een miskraam krijgen Bel ik het ziekenhuis waar ik loop.. ligt het systeem er uit kunnen ze niets! Ja bel morgen maar terug.. ja fijn, zit je dan met je lichte testjes
Ik zie ook wat hoor Ik hoop echt zo dat je gewoon lekker zwanger bent! Ik testte 's avonds duidelijker dan 's ochtends. Misschien is dat bij jou ook zo?
Dat heb ik dus inderdaad ook! Ik heb 's middags getest ipv 's avonds, maar die is veel duidelijker dan 's ochtends! Mijn vriend ziet het streepje op deze test ook. Hij zegt dat ik me niet zo druk moet maken maar toch.. Er zit in ieder geval wel iets. Ik hoop dat het goed zit en dat het goed blijft gaan!!!
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan Hopen dat de bloeding niet doorzet en test dan overmorgen nog eens! Ik duim voor je!