Al zo lang bezig.. zou het eindelijk echt zo zijn???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by baby90, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.

Precies dat is makkelijker gezegd dan gedaan:)
    Ik hoop ook dat het niet doorzet! Dankjewel!:) Ik show de volgende test hier wel:)...

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Vraagje.. ik bleek bloed in mijn urine te hebben? Ik kwam hier vanochtend achter omdat ik nog een potje had staan met urine en schoon wilde maken. Kan dat komen van het rozeverlies dat ik had? Ik heb het trouwens weer:(

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Sorry, maar ik kan ook nergens een streep ontdekken. Heb je vandaag nog getest? Zou dan wel duidelijker moeten zijn denk ik.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik zie dat je temperatuur zakt :(
    En samen met je roze verlies denk ik dus dat je ms er aan komt, sorry!

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik heb toch echt allemaal testen hier liggen met allemaal een tweede streep, in het echt hoef ik dus niet te turen.
    Ja ik heb net getest met 2e urine met een kv 2v5euro test en deze gaf direct een licht tweede streepje. Sneller dan dat het streepje van eergisteren naar voren kwam. Maarja echt veel donkerder vind ik m niet...
    Ik test vanmiddag nog een keer.
    Idd mijn temp is gezakt, dat is idd geen goed teken:( En met die buikpijn er bij af en toe... ik hoop toch dat de zwangerschap doorzet!!!

6. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb je ook nog een foto van de test die je zojuist hebt gedaan? kunnen we nog even weer mee turen?!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Hoop dat deze een beetje duidelijk is.. de een ziet niks de ander wel. Ik zie ze hier duidelijk staan. Ben alleen bang dat het streepje toch wat donkerder had moeten zijn...

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zie em wel.. ben benieuwd hoe dit verder afloopt

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Als je ze zelf duidelijk ziet staan, dan ben je volgens mij gewoon zwanger. Ik zie hier niets, maar dat zal dan door de foto's komen.

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Zie, de ene ziet niets de ander ziet m wel haha.
    Ja zelf hoef ik niet te turen.
    Ik ben dus zwanger, maar zo bang dat dit verkeerd afloopt. Ik denk dat de testen al donkerder hadden moeten zijn en ik heb buikpijn:(...
    Mijn borsten doen ook raar.. het ene moment voel ik niets en het andere moment doen ze toch nog een klein beetje pijn.. zo vervelend dit!!!
    Ik hoop gewoon dat het goed gaat wij wachten al zo lang:(:(

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Buikpijn kan ook betekenen dat de baarmoeder groeit en symptomen kunnen verdwijnen en weer verschijnen. Ik vind het ook vreemd dat de testen niet echt donkerder lijken te worden. Waarom haal je geen CB, dan weet je zeker zwanger of niet.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Dat durf ik niet, ik heb nog er nog 3 liggen van cb met indicator.
    Maar je hebt gelijk.. misschien kan ik beter een cb doen, als het een goede zwangerschap is moet mijn hcg oplopen en dan moet de cb positief aangeven. Ik ga nu niets meer drinken en wachten totdat ik moet plassen. Eerst doe ik nog een kv en als deze een tweede streep geeft doe ik een cb:)...

13. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Spannend meis, show je een foto als je hem gedaan hebt?

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik snap ook dat het eng is, maar dan weet je het gewoon zeker, nu zit je maar te gissen en te turen en je maakt jezelf dan alleen maar gek en onzeker. Succes!

15. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik show zeker een foto als ik de test gedaan heb.
    Omdat de de streepjes nog zo licht zijn ben ik bang dat de cb daardoor negatief aangeeft. Volgens mij moeten streepjes namelijk wat donkerder zijn om positief aan te geven?

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Sorry ik zie op al je testen geen tweede streep. Het is dus al behoorlijk voorbarig om nu al te roepen dat je zwanger bent. Ik hoop voor je snel een positieve test!

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zie ook niks :( testen moet je sowieso af kunnen lezen zonder dat je ze gesloopt hebt.

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Zoals ik al vaker zei. Ik hoef niet te turen.. op alle tedten stond een 2e streep alle verschillende en duidelijk ook. Krijg het alleen niet op de foto. Ik sloop testen altijd zodat er geen schaduw vormt. Ik hoef de test niet te slopen om een streepje te zien.
    Ja ik was zwanger, en ja het is mis gegaan.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Een streep is een streep. Zeker als je zoveel testen gedaan hebt en allemaal postief. Ik vind het heel verdrietig voor je. Sterkte ermee!

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik vind het heel erg vervelend voor je baby 90 dat het niet wil lukken. Maar ook ik zag niets op al je testen,datgeen wat je evt misschien voor streepjes aanziet dat zijn eerder indroogstreepjes naar mijn mening. En als je HCG in je lijf zou hebben en het zou misgaan dan moet je op een gegeven moment toch wel ergens een wat duidelijker tuurstreepje hebben. Maargoed ik wil je heel veel succes wensen voor de volgende ronde.

Xxx joyce

Share This Page