Ik blijf erbij dat je testen niet positief waren. Na enkele dagen had hij duidelijker moeten zijn. Hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn.
Ik zag ook heel in de verte twee streepjes. Volgens je tempkaartje ben je 13 dagen na eisprong ongi geworden trouwens. Dus eigenlijk is het rond je NOD "misgegaan". Als je op je NOD had getest, was je waarschijnlijk gewoon ongi geworden en had je ook nooit geweten dat er misschien iets gaande was geweest..... Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn. Want ik weet wat het is om zo vreselijk lang te moeten wachten op een kindje. Dikke knuffel!
Sorry ik nog steeds niet. Maar dat maakt verder ook niet uit. Mijn punt is dat ik het vaker hier voorbij zie komen op het forum. Er wordt heel snel geroepen dat ze een miskraam hebben gehad. Zoiets is pijnlijk voor diegene die er wel écht een heeft gehad. Maar als TS daadwerkelijk dit gevoel heeft is dat ontzettend rot. En hoop ik dat ze snel zwanger mag worden.
Ik zie inderdaad streepjes,maar dit zijn een roze streepjes maar indrogers! Ik irriteer me ook aan mensen die al snel roepen over een miskraam! Weet je hoe pijnlijk zoiets is??
Meidnik zag je streepjes ook niet maar jij heb ze gezien dus moet op je eigen gevoel afgaan. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn houd er nu alleen rekening mee dat ze je in het ziekenhuis voorlopig niet helpen want die zeggen nu je kunt zwanger worden dus probeer het maar weer een periode zelf. ( ervaring van een vriendin van mij)
Ik heb dit topic nu al aantal keer gelezen maar wil toch iets zeggen. Degene die geen streepjes zien ga aub niet zeggen dat er bij ts niets is gebeurd. NIEMAND kan dit weten of er iets is geweest of niet. Feit is dat als je voor nod test met hele gevoelige testen en je ziet lichte streepjes dat er waarschijnlijk wel een bevruchting is geweest maar het zich niet heeft door ontwikkeld en dit gebeurd heel vaak voor nod!! Het is toch mis gegaan alleen niet in een verdere stadium. Iedereen heeft het recht om er rot onder te voelen of het nu een hele vroege miskraam is, niet snel zwanger raakt of wat dan ook. @babyangel: ik vind het heel rot voor je echt en die pijn zul je een tijdje voelen maar ook ts heeft recht om dit zo te voelen en te mogen zeggen. Want wanneer mag je zeggen dat je een miskraam hebt gehad? Wanneer je met een digi voor nod zwanger test en voor nod gaat het nog mis mag het wel en wanneer je lichte streepjes hebt niet? Of pas wanneer je zoveel weken bent? Begrijp je wat ik bedoel?
Jezus wat een reacties.. ten eerste roep ik niet ZOMAAR dat ik zwanger was, en ook IK weet hoe het is om een miskraam te krijgen. Ik heb in 2010 helaas een miskraam gehad met 5,5 weken.. en nu dus een vroege miskraam. Voor de dames die roepen dat ik niet zwanger was.. Hier: Dit was mijn aller eerste positieve test en tevens ook de duidelijkste. Daar onder eentje van 2 dagen terug, ik heb bij deze foto alleen met het licht 'gespeeld' zodat het streepje voor jullie ook te zien is. Want zo zie ik hem. Ik heb geen super de luxe camera die goed fotografeert van dichtbij. Dus ja, sorry dat ik 'roep' dat ik zwanger was. Want ja, dat was ik. Allerlei verschillende positieve testen. Of is dat tegenwoordig ook al niet meer genoeg om te kunnen zeggen dat je zwanger bent? Althans, WAS. Voor de lieve woordjes, bedankt... Nog een vraagje, ik kan nog steeds op de kv 2v5euro een lichte streep ontdekken.. Wel vele malen lichter als van de rest. Maar moet het hcg er nu al niet uit zijn? Moaatja, ik ben echt flink ongesteld. Eergisteren avond al rood en de testen zijn nooit goed opgelopen...
Sorry misschien een heftige reactie maar ik vind het een beetje jammer dat er meteen geroepen word dat ik niet zwanger was. Ik heb wel eens vaker een topic geopend met testen waarop IK een lichte streep dacht te zien. Dat was meer een -ikhoopzodatikzwangerbenstreepdatikhemtochmaarineentopicplaatsomdatikhetzograagwil- streep of - ikwilzograagzwangerzijndatikspontaaneenstreepjeziehoewelikergensinmijnhoofdookwelweetdathetgeenechtestreepis- streep. Of een indroger natuurlijk. Maar dat bleef dan ook bij een test. Ik heb verschillende gedaan, van verschillende merken en allen gaven een streep binnen de afleestijd, goed roze, en vele malen duidelijker dan op de foto. (VORIGE PAGINA ZIE JE MIJN DUIDELIJKSTE FOTO'S).
baby90, ik zie het streepje ook. Wat verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn . En wat een pijnlijke reacties zie ik hier in dit topic :x. Een miskraam is verdrietig, hoe vroeg het ook is. Ik kan het weten, ik heb het 6 keer meegemaakt, variërend van vroeg tot wat verder in de zwangerschap. Trek je er niks van aan, sommige mensen kunnen zich nou eenmaal wat minder goed in een ander verplaatsen. Ik wens je heel veel sterkte met het verdriet!
Baby wat verdrietig, het is je zo gegund. Daar mag je best verdrietig van zijn hoor! Ik had vorige maand ook zulke streepjes en met nod niet meer. Voor mij voelt het niet als miskraam maar dat het niet goed ingenesteld is. Maar het heeft mij wel doen beseffen dat ik dat hele vroege testen niet prettig vibd. Dan had ik immers gewoon niks geweten. Hopelijk kan ik deze maand langer wachten.
Juist, dat kan niemand weten dus ook niet of het een mk was. En ik zeg alleen dat dat inderdaad hier vaker (en snel) wordt geroepen....dat slaat nergens op. Een mk heb je pas als een test dat bewezen heeft dat je überhaupt zwanger bent/was,dat wil dus zeggen een positieve test En als je een test zo moet werken dat er een vaag streepje staat dan is hij gewoon niet positief! Baby, als jij denkt zeker een vmk te hebben wens ik je veel sterkte! *knuf*
Ik kan hier zo boos om worden:x Een streep is een streep! Dus positief! Ts heeft verschillende merken gebruikt en allemaal verscheen een tweede streep. Een streep zie je in 1 oogopslag. Als ik een streep op mijn test zag was ik toch echt zwanger en als ik een omowitte test had,dan was ik absoluut niet zwanger. Tjonge....dat mensen hier zelfs over durven discussieren. Tis al erg genoeg om een miskraam te krijgen
Jeetje meid heel veel sterkte ... Het maakt inderdaad niet uit of je vroeg of laat een mk krijg op het moment dat je weet dat je zwanger bent hou je al van hem en wil je het niet kwijt. Hoopelijk snel een plakbeeb voor jullie.
Thanks voor de lieve woorden meiden Idd, een streep is een streep. Ja ik heb vaker een topic geopend omdat ik dacht/hoopte een streep te zien.. uiteindelijk toch ongesteld. Dan hoor je mij echt niet zomaar roepen dat ik zwanger was. Deze keer was ik dat wel... Idd, als je weet dat je zwanger bent, hoe kort ook.. dan ben je al helemaal in de wolken en dan doet dit ontzettend pijn... BabyAngel, nog een keer voor de duidelijkheid. Op AL mijn testen stond een tweede streep! Zelf hoefde ik niet te turen om een streepje te ontdekken en allen verschenen bijna direct. Ik hoef voor mezelf dus niet te twijfelen of ik zwanger was, want ja.. dat was ik. Ik heb ook gezegd dat ik de test 'bewerkt' heb voor JULLIE zodat JULLIE kunnen zien wat IK zie. Bovendien heb ik alleen maar de rechterkant van de foto lichter gemaakt, en de andere kant donkerder. Dan ontstaat er niet ineens uit het niets een streepje maar dan word de streep die er WEL staat DUIDELIJKER op de foto. Ik zal de volgende foto's (als er ooit nog een volgende keer komt) niet vanuit mijn mobiel via hotmail sturen maar ze met een kabeltje op mijn pc zetten, misschien dat de kwaliteit dan beter is. Jezus, dat ik mijzelf hier over nog moet bewijzen..... dit is al erg zat
En juist hierom zou je dus pas na he nod moeten testen, ook als je een vroege test heb wacht een vlos of gyn toch je nod af, het klinkt hard maar in imo ben je gewoon ongesteld geworden, als je gewoon normaal had gewacht tot je nod had jij dat namelijk ook zo gezien, sinds de komst van die vroege testen hebben veeeel meer mensen opeens een miskraam gehad, ook ik vind dat sneu voor de mensen die wel een echte miskraam hebben gehad, maar ook sneu voor jou TS, voor jezelf en om te voorkomen dat je straks denkt elke maand een miskraam te hebben gehad raad ik je echt aan (hoe moeilijk ook) te wachten tot nod mijn mening je bent pas zwanger als een arts dit bevestigd heeft dmv een echo of testbij de arts (ha, gyn, vlos) wel wens ik je natuuurlijk heel gauw een kleintje toe Sorry TS
Wauw, hier word ik dus pas echt boos om:x dus als jij een test doet die positief aangeeft denk jij nog steeds ik ben niet zwanger totdat mijn arts zegt van wel?! Sorry dames op t forum.. niemand is zwanger tot je en echo hebt gehad of een test bij je arts (die overigens dezelfde testen hebben). Jeetje.. sorry hoor... beetje raar gedacht van je!! Denken dat ik elke maand zwanger ben.. ben jij achterlijk ofzo? Ik wacht gvd al +/- 3 jaar op een wonder!!! EN JA IK WAS ZWANGER WANT AL MIJN TESTEN GAVEN POSITIEF AAN. Sneu voor de mensen die wel ECHT een miskraam hebben gehad? Ik heb met 5.5 weken een miskraam gehad, en nu dus op NOD. Jij weet echt niet waar je over praat!!!