Al zo lang bezig.. zou het eindelijk echt zo zijn???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby90, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Meisje, focus je op jezelf, das het belangrijkste, heel veel succes!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nogmaals het is jou goedrecht, mijn reactie was echt om jou te beschermen wist je dst 90 % van de vrouwen toch zwanger waren, maar dit niet wisten omdat ze op de dag zelf of zelfs 2 dagen later hun menstruatie krijgen, daar ging het bij mij om ik gun jou echt een geweldige zwangerschap, jou kleintje

mijn excusse als ik je gekwetst heb dat is nooit mijn bedoeling geweest en ja ik weet wel degelijk hoe je je voelt

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Helaas zie ik geen streepje, op geen enkele test.
    Maar daarnaast weet ik ook heel goed dat streepjes als ze erg licht zijn lastig op de foto te zetten zijn.
    Ik heb maar wat vaak zulke testen in handen gehad (zelf bijna 5 jaar bezig geweest)...

Ik duim voor je dat je snel een mooie posi test in handen mag hebben die over duidelijk mag zijn!

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#104 Klaproos, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2013
    Meid,negeren die kutreacties! Ik had laatst ook een positieve test en meteen werd er geroepen dat het vals positief was;) Terwijl ik me zelfs zwanger voelde! Was dus ook een vroege miskraam geworden. Ik vind het heel erg voor je dat het mis is gegaan en heel veel sterkte. En als je je zwanger voelde mag je helemaal van een mk spreken vind ik! Mijn laatste mk is ook 1 dag te vroeg getest,dag erna ongi maar ik verheugde me alweer op een bolle buik en dat werd me afgenomen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik die mk minder erg vond dan degene waar ik al tig mooie echo's van had.

5. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Het is maar net zoals je er zelf in staat. Heb nu ook een licht streepje 2/3 dagen voor nod en wat baal ik dat ik dat ik heb getest want hij staat er echt! (Zie foto)
    Dus als ik ongesteld wordt ga ik niet spreken van een vmk, vind mezelf gewoon stom dat ik voor nod heb getest. Als ik dit een vmk vind, hoe verdrietig zijn al die vrouwen met ivf of ICSI wel niet bij elke mislukte poging?! Is ip ook vmk.
    Nee na mijn miskramen van 5 en 12 weken ga ik persoonlijk niet snel meer spreken van een miskraam

6. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Foto

7. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie een licht streepje, alleen de felle weerkaatsing van de flits maakt het wat moeilijk om lang te turen.

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Zwanger ben je pas als een embryo zich ingenesteld heeft. Het feit dat je met IVF of ICSI een embryo terugplaatst in de baarmoeder, maakt niet dat je dan ook dus zwanger bent, daarvoor zal het embryo zich toch eerst moeten innestelen ;). Jouw opmerking klopt dus niet.

Deel Deze Pagina