Hallo..... Ik ben vanaf 5 februari 'bezig' om zwanger te raken... Ik zit tot nu toe nog steeds in dezelfde cyclus...9 weken lang dus! Ik heb voor de zekerheid a.s. donderdag een afspraak bij de HA... Ben benieuwd wat hij gaat zeggen! En ik ben ook benieuwd, Fientje, wat de HA tegen jou gaat zeggen..
Wat toevallig, we zijn precies net zover! Ik ga donderdag weer even testen. Doe ik elke donderdag. Ga eerst nog niet naar de huisarts. Ik wacht eerst nog even af. Ik heb er ook nog niet over nagedacht om naar de huisarts te gaan... jij wel? Ik heb gisteren trouwens bij het afvegen een klein beetje bruin gehad dus kan ook zo zijn dat ik vandaag of morgen toch ongi word... Vervelend he die onzekerheid.
Ja, ik ben over een week al eens bij de HA geweest omdat ik toen al 11 dagen overtijd was en ik dacht dat ik zwanger was. Maar blijkbaar was de bloedtest negatief. Dus,moest ik het 14dagen aanzien en indien ik niet ongi was geworden, moest ik terug contact opnemen met de HA, dus dat zou dan volgende maandag zijn. Mijn boops zijn wel enorm opgezet , al weken aan een stuk. Nu heb ik wel een leuke boezem , maar vind het toch wel raar hoor.
Nou wie weet is dat toch een goed teken! Ik duim in elk geval voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Ga je zelf ook nog een keer testen of neem je maandag contact op met de ha?
Nee, ik ga niet meer testen, ik neem gewoon binnen een kleine week weer contact op met de HA. Hopelijk weet ik snel meer. Hoop voor jou dat het ook een positieve afloop mag hebben hoor. Duim voor je. Ga me nu voor de TV zetten, gezellig knusjes onder mijn plaidje Tot morgen! Knuf Fientje x
En Fientje... hoe is het vandaag? Ik heb steeds het gevoel dat ik ongi wordt... heb dus niet zoveel zin om morgen te testen... ik stel het uit tot het weekend, als ik het dan nog niet ben geworden gooien we er wel een test tegenaan maar ik heb het gevoel dat het toch onderweg is...
ik ga ook niet meer testen ik ben vorige week bij de huisarts geweest en moet wachten ik ga over 3 week weer dan ben ik 9 week over tijd en wil ik een echo of bloed test
Jeetje dat is ook wat zeg! Ik heb ook niet zo'n zin meer om te testen; zie er het nut niet zo van in... maar zie morgen wel of ik zin heb en anders komt dat wel van t weekend.... Sterkte richmono, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en geholpen wordt!
Goedemorgen allemaal! Hier nog steeds niets te bekennen. Heb altijd het idee dat ik ongi ga worden, maar er komt niks. Ben al twee nachten achter elkaar wakker geworden van verschrikkelijke krampen, maar zonder resultaat. 's Morgens is het meestal beter, maar 's avonds komen de krampen weer opzetten. @Richmomo:Hopelijk kunnen ze jou binnenkort ook meer vertellen. Het is echt verschrikkelijk om in die onzekerheid te zitten hè? Fientje
Dat is inderdaad flink balen. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid en dat zal ook wel weer een hoop rust geven.
Hallo dames, Hoe is het nu met jullie? Ik ben vanmorgen ongi geworden! Eindelijk duidelijkheid... Ik blijf voor jullie duimen!
Gelukzak! Erg hé, nog nooit zo fel je ongi willen hebben Hopelijk is je volgende cyclus nu wat beter. Fientje
Goedemorgen, Ik "meld" me hier ook maar ns even... Ben 7 dagen overtijd, woensdag getest, helaas negatief... Hou ook mn temperatuur bij en die is de afgelopen 2 dagen wat gezakt. Laat dan die maar komen.. Dan kunnen we door voor een nieuwe ronde Gr. Jorietje
Ik hoop het voor je Jorientje. Erg hé dat we nu al hopen op onze , wie had dat ooit gedacht? Heb je anders een onregelmatige cyclus?
halloo fientje Ik heb je verhaal even gelezen en ik weet precies wat jij doormaakt. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil en ben toen in april nog ongesteled geweest en daarna bijna 20 weken niet meer ongi geweest en had echt het vermoeden dat ik zwanger zou zijn, eind augustus moest ik na de gynecoloog toe en na echo's maken en onderzoeken gedaan te hebben bleek dat ik het pco- syndroom heb dit is iets aan je eierstokken waardoor je geen eisprong krijgt en dus ook niet ongi word. Ze zijn bij mij begonnen met clomid 100 en follikelmeting dit heeft de eerste 2 keer ook niet aangeslagen en de 3 keer wel want toen hebben ze de clomid verhoogt na 150 en daar werd ik dus wel ongi op. 12 december was ik voor het laatst ongesteld geweest en werd daarna weer niet ongesteld. 14 februari ben ik 's avonds nog na de huisartsenpost geweest omdat ik vreselijke pijn had in de buik ze hebben daar een test gedaan en wat bleek ik ben ZWANGER. Wij zijn van de laatste menstruatie uitgegaan en dacht dus dat ik al bijna 10 weken zou zijn maar toen we bij de eerste echo kwamen bleek dat ik toen nog maar 6 weken zwanger was. Het schijnt dus zo te zijn dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen en vraag me niet hoe het kan dat ik dan nu wle wel zwanger ben want het is voor mezelf ook nog steeds een raadsel maar ben er dol gelukkig mee. Nadat ik dus niet ongi werd heb ik heel veel testen gedaan en die waren dus allemaal negatief, maar nu weet ik dus ook wel waarom omdat ik dus op dat moment niet zwanger ben geweest. Nou fientje ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb en dat je er wat mee kunt, en anders leg dit verhaal maar eens voor bij je huisarts of gynecoloog en laten ze het maar onderzoeken want al die tijd dat je dus niet ongi word is weggegooide tijd. Heel veel succes en hou de moed erin liefs marlon
dag 47, geen ongi, geen positieve test.... kweet ook echt niet meer wanneer mn ei is geweest. Heb zo'n 2 weken geleden wel dagen lang ei-pijn gehad...maar verder nix als er van het weekend nix komt ga ik maandag maar weer eens testen...
Nee, ik voel verder helemaal niks dus denk dat dit weer een hele lange cyclus wordt... En wil niet telkens testen... Want dan is er telkens een teleurstelling...