Bedankt Black Devil voor je verhaal. Het lastige is, dat ik de laatste dagen echt krampen heb, komt zo opeens opzetten en gaat dan na een tijdje weer weg. Elke keer denk ik dat ik ongi ga worden, maar niks, noppes, nada! Ik maak maandag een afspraak bij de HA en hopelijk komt er snel nieuws uit de bus. Ik hoop dat ik dan ook meteen met clomid mag beginnen indien ik effectief geen eisprong heb. Ik wens je heel veel succes toe tijdens je zwangerschap en geniet er maar lekker van. Dikke knuf van mij en ik houd je op de hoogte hoor. Fientje x
ik ben in mn vorige cyclus naar mn husiarts geweest en die zegt dat mn cyclus op gang moet komen nadat ik gestopt ben met de pil.. En dat ze het 1e jaar er niks aan doen omdat ik nog een jonge meid ben.. We wachten rustig af.. Ik hoefde me nergens druk over te maken, ook al doe ik dat stiekum toch een beetje, maar ik las op het forum dat ik niet de enige ben en er zijn er zelfs bij die zwanger zijn dus hou ik nog even vol.. Is mn cyclus de volgende ronde weer zo lang dan ga ik naar de dokter want dan heeft het lang genoeg geduurt...
Hey Fientje Ik heb een beetje hetzelfde als u gehad. Ik moest 2 cycli stoppen met de pil omdat ik teveel tussentijdse bloedingen had. Toen ik stopte had ik pas mijn regels na 55! dagen (eerste keer) en 50 dagen (tweede keer). Ondertussen herneem ik de pil dus zou niet weten hoelang mijn cycli nu zijn,... De tussentijdse bloedingen met veel krampen blijven spijtig genoeg. Ik zou maar niet al te snel met een hormonenbehandeling beginnen als ik van u was, tenzij het echt aangewezen is. Hoe lang heb je de pil genomen? Hoe voel je je nu? Groetjes.
Ik heb 12 jaar de pil genomen. De eerste 5 maanden had ik ook geen probleem met mijn cyclussen, ze waren ongeveer gelijk; scheelde hoop en al 3 dagen of zo. Daarom dat ik het nu zo raar vind dat het pas na 6 maanden zo anders is. Kan al niet meer van het ontpillen zijn hé.
Hallo! Ik heb jullie berichtjes gelezen en herkende wel het één en ander in jullie verhalen! Ik ben in januari gestopt met de pil en heb nu al 10 weken (70 dagen!) geen ongesteldheid gezien of gevoeld. Ik ben gisteren naar de HA geweest en die verwees mij door naar de gyneacoloog voor een echo om te zien of er iets aan de eierstokken en/of baarmoeder te zien is van een afwijking... Daar ga ik nu over 3 weken heen! Heel onzeker word ik er van!
Inmiddels zijn we een paar dagen verder en nog steeds geen te bekennen, wel is mijn temperatuur de laatste dagen weer wat hoger, maar ik ik heb verder nergens last van, dus ik ga er maar vanuit dak nie zwanger ben.. De laatste 5 cyclussen schommelen tussen de 24 en 32 dagen, dus das op zich te doen, maar de 2x daarvoor was 54 dagen, en daarvoor schommelde het tussen de 29 en 38 dagen.. Kortom best wel onregelmatg..
Dat is echt niet leuk hé, weet je HA er iets van? Ik ga nademiddag terug naar de HA, ben benieuwd wat zij gaat zeggen. Zit nu op dag 52. Hopelijk stuurt ze me verder naar de gyne, anders bel ik zelf. Hoe voel jij je nu? Heb je ook last van krampen of zo? Knuf Fientje
ik zit op dag 50 vandaag. Had afgelopen zaterdag een paar minuten hevige krampen onderin bij mn liezen, waarik duizelig van werd. Toen dacht ik echt dat er wat zou gebeuren, maar niets! Nu wordt ik echt gek. Ik geef mezelf tot eind april,dan ga ik naar de huisarts. Ze kunnen dit wel ontpillen noemen, maar dit is niet leuk meer.
hoi allemaal, wat is dit herkenbaar, wat jullie schrijven! Heel in het kort: juni vorig jaar gestopt met de pil. Meteen daarna zeer regelmatige cyclus, elke keer 28 dagen. 1 februari voor het laatst ongesteld geweest. Nu nog steeds niet. Paar keer bij de dokter geweest en 1 keer bij de gyn. Ben niet zwanger, maar voel wel vanalles. Gezwollen buik, krampen die opkomen en weer weggaan, vage hoofdpijn en op rare momenten misselijk. Bij mij hebben ze gezegd dat ik rustig moet afwachten tot de ongesteldheid weer komt. In ieder geval 14 februari weer naar de gyn. Allemaal heel veel sterkte in deze onzekerheid!
op zich wil ik wel wachten tot volgende ongi, maar stel dat de volgende cyclussen weer zo zijn? Ik probeer niet te veel te testen ,want dat kost klauwen met geld. Over ovulatietesten maar niet te spreken.........
Ik doe niks meer. Heb een tijdje ovulatietesten gebruikt, maar heb nooit een tweede streepje gehad, dus ben ik mee gestopt voor het uit de hand liep. Zwangerschapstest heb ik op 25 maart gedaan en sindsdien niet meer omdat ik 14 dagen een negatieve bloedtest (qua zwangerschap dan) had, dus zag er het nut niet van in. Nu heb ik echt al weken aan een stuk pijnlijke borsten en ze zijn helemaal hard en opgezwollen. Heb ook een aantal nachten vreselijke krampen gehad, maar zonder gevolg. Nu nademiddag dus naar de HA en hopelijk kan die me helpen. Gmd: Moet je nu zo lang wachten eer dat je terug naar de gyn mag? Is zo lang? Pfff, zou ik gek van worden! Knuf Fientje
Wat me opvalt is dat we allemaal van ong. dezelfde leeftijd zijn, zou het daar iets mee te maken hebben? Word er binnen 14 dagen ook 30.
@Fientje, ik ben nog niet bij de HA geweest, omdat ik daar eigenlijk nog geen zin in heb.... Volgende maand gaan we op vakantie en als ik daarna nog niet zwanger ben, wil ik dan naar de HA.. En op zich ging het de laatste maanden best redelijk, ik dacht dat het wat regelmatiger werd, maar deze maand is toch weer niet echt wat ik gehoopt had (tenzij ik toch zwanger ben) maar ik wacht nog ff met een 2e testje.. Ik heb nergens last van alleen vorige week een paar dagen wat bruin (bloed)verlies, maar geen krampen of buikpijn ofzo..
Fientje, 2 april moest ik naar de gyn. Omdat zij dacht dat ik vanzelf wel weer ongesteld zou worden, moest ik een afspraak maken over 6 weken (14 april dus) En omdat ze van binnen zag (inwendige echo) dat alles prima in orde was. We zijn trouwens echt allemaal van dezelfde leeftijd. Maar zal er wel niets mee te maken hebben. Net trouwens toch nog een test gekocht, maar weer negatief. Wat zijn die dingen trouwens duur. Is het niet een idee om er eentje uit vinden die herbruikbaar is?
Idd, ze zouden er herbruikbare moeten maken. Die van het Kruidvat zijn wel goedkoper, geloof zo'n 6euro per test. Ik denk dat ik eens ik ongi ben geworden ga temperaturen, kost niks, en mss kan ik hierdoor toch een eisprong vinden [-o< Moet er vandoor voor een uurtje of twee, kom later nog langs. Grtz. Fientje x
ik temp ook sinds mijn laatste ong (26 feb). Maar blijf tussen de 36.1 en 36.4 hangen. Dus een eisprong heb ik daar nog uit kunnen ontdekken. OOk voel ik elke dag mn baarmoedermond, maar da's best lastig. Hij heeft lang gevoeld als het topje van een neus (jaja dat topic heb ik geopend), en nu zit ie weer hoger en is zachter. Als mn temp nou eens omhoog zou gaan.....