Ja, is wel raar dat je niet echt een verhoging in temperatuur hebt. Weet ook niet wat het bij zou geven. Ben daarstraks naar de HA geweest. Die heeft terug bloed genomen en een afspraak bij de gyn gemaakt waar ik op 3 mei naartoe kan. Zij gaat ook een echo maken en heeft aan de HA gevraagd om alvast ook de hormonen te laten nakijken in het bloed. De sympthomen die ik heb wijzen op ofwel een zwangerschap ofwel is het hormonaal. In een zwangerschap geloof ik niet, dus zal wel hormonaal zijn. Morgen weet ik meer. Fientje x
wat vervelend mijn huisarts zegt wachten wachten wachten. ik word er gek van. ik wacht nog 2 a 3 week en dan maar weer heen. ik heb het gevoel dat mn borsten ook groter worden bh zit wat strakker. ik heb van september tot feb getetst met ovu testen en dat van dag 9 tot dag 21 en ook geeen eeen keer een pos test. ik heb die tijd ook mijn temp bij gehouden en daar word ik niet wijzer op je hebt een engelse site waar je de dingen kan invullen en is maar een keer uitgekmen dat ik een ei had en op die dag had ik niet eens een pos ovu test. dit maakt mij best wel onzeker zal ik dan misschien geen ei hebben ik kijk niet heel veel op dit forum ik typ intensivr op een ander klein forum. maar kom wel terug om te reageren hier en te lezen op de onderwerpen die mij aan spreken. ik heb het gevoel als ik op mn buik lig dat ik boven op een tennis bal lig heb gister een test gedaan mar was negatief ik snap er niets meer van
Goh, ook niet leuk dat je huisarts je niet wil doorsturen. Kan je niet gewoon zelf een afspraak maken bij de gyn? Ja, die ovutesten, daar geloof ik ook al niet erg meer in, maar het kan idd zijn, dat we gewoon geen ei hebben en dat kan alleen de gyn vertellen. Zou er bij je HA toch op aandringen om een afspraak voor jou te maken.
ja, het eerst wat ik doe als ik wakker wordt is temperaturen, invullen op kladje bij mn bed. Daarna invullen op fertilityfriend.com,en zo gaan we maar door. Maar ik heb nog nooit een kruis gehad daar. Dus denk dat ik geen eisprong heb gehad. Die testen zijn me te duur met deze cyclus. Heb wel een speekseltest die 2 weken geleden een mooi varen-patroon lieten zien (voor het eerst), maar ik kreeg geen temp verhoging. Zit nu op 36.2 graden, dus zwanger ben ik vast ook niet.
ik heb zulke verschillende werk tijden dus ik temp niet op de zelfde tijden en das niet echt goed i mij verteld. in december ben ik bij de gyn geweest voor een inwendige echo en die vertelde dt allas ok is dus daar ga ik maar van uit en ik weet dat het een van de beter gyn hier uit de buurt is dus ik twijfel er niet aan maar kunnen ze bij 1 inwendige echo al zien of je een ei hebt of niet
Toen ik stopte met de pil, werd ik pas na 96 dagen ongesteld! Op vakantie, wat was ik blij. M'n HA had gezegd, dat als ik het na de vakantie nog niet was, ik naar de gyn moest gaan, maar was gelukkig niet nodig. Heb wel veel buikpijn gehad, daarna nog 3 gewone cyclussen, en toen zwanger.
ik werd pas 7 maanden na het stoppen met de pil ongi. Mijn HA wou me pas doorsturen toen ik na 6 maanden nog niet ongi was. Ze gingen er vanuit dat ik PCO zou hebben. Op de echo bij de gyn was er niks "verkeerds te zien en ik had geen PCO....1 week na het bezoek aan de gyn werd ik ongi....3 rondes later was ik zwanger...
a in dec ben ik dus bij de gyn geweest maar als het wel pco was dan hadden ze dat toch meteen gezegd. ze hebben toen mijn bloed ook onderzocht en geen bericht was goed bericht
Dames, ik heb vanmorgen het fantastische nieuws gekregen dat ik zwanger ben. Mijn HA heeft me zelf opgebeld.
Heb geen thuistest gedaan. Maar bloedonderzoek was over 14dagen negatief, maar nu heb ik al zoveel hcg in mijn bloed dat ik al zeker 6 weken zwanger ben.
Fientje gefeliciteerd! ik ben ook helaas iemand die in dit topic thuishoord. zit nu op dag 71. ook naar de HA geweest en moet mn cyclus afwachten. mijn laatste cyclus genomen heb ik dus nog even te gaan. erg vervelend!
Fientje, Van Harte Gefeliciteerd, nu gauw naar het topic, ik ben zwanger (of ben je daar al? heb nog niet gekeken) en je banner aanpassen.. Gr, Jorietje
ik heb wel het gevoel dat bh's mij strakker zitten maar verder niet en ik heb een zeurend gevoel in de buik. eerder sliep ik altijd op mn buik maar als ik nu op mn buik lig is het gevoelig. van de huisarts moet ik wachten maar ja das niet zo makkelijk als ik jou berich lees. geniet er lekker van meid
Heb ook al wel een tijdje ongi pijnen, dacht elke keer weer dat ik ongi ging worden, want het voelde net hetzelfde aan. Mss toch nog eens een testje wagen? Knuf
Ik zit nu in de eerste ronde. maar sinds gisteren last van pijnlijke borsten. En mijn temp. is zeer hoog 36.7 al een aantal dagen kan dat wijzen op een aankomende zwangerschap.
Hangt er vanaf waar je ergens in je cyclus zit. Hou er wel rekening mee, dat het ontpillen, net dezelfde sympthomen geeft als een eventuele zwangerschap. Wil je niet ontmoedigen hoor, maar de kans zit er natuurlijk wel in. Hoe lang is je gemiddelde cyclus? Fientje