ik denk dat ik ook maar eens een bloed test ga aan vragen via de assistente ik wil het nu wel eens weten ik heb altijd een cycles gehad van 28 tot 35 dagen nog noooooit zo lang over tijd
Ja, zou ik ook doen, had ook nog nooit een langere cyclus gehad. @Claudia86ankjewel meid. Strooi alvast wat hcg 'tjes, vangen maar! Knuf Fientje
Fientje gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws na al die onzekerheid...ik had ook van die ongi krampjes en bleek toch zwanger te zijn, zo zie je maar weer! Ik wens je een superzwangerschap toe
Hi Fientje, Heb alles meegelezen, op het moment dat je typte dat je borsten gezwollen waren, dacht ik al dat je vast zwanger zou zijn. JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEE! Gefeliciteerd!
Wow Fientje, GEFELICITEERD! Jij geeft ons hoop. Gaf de HA een reden dat je de vorige keer niet genoeg hcg in je bloed had voor een zwangerschap? Ik heb lang gezocht op het forum, maar gelukkig jullie gevonden. Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil, en na 6 rondes was ik zwanger! Helaas kreeg ik op 21/12 bij een zwangerschap van 11 wkn een MK. Daarna werd ik na 39 dgn (5,5 week) voor het eerst ongie, dit gaven ze aan als normaal. De vorige keer, 5 maart, werd ik na 35 dgn ongie. Dus ik dacht; dat gaat de goede kant op. Ik had voor m'n Mk namelijke een cyclus van 29 tot 31 dgn. Maar vandaag zit ik alweer op de 44e dag en nog steeds geen ongie? Vandaag de assistente van de Gyn gebeld, maar die reageerde echt vreselijk; ja kan gebeuren, gewoon afwachten, als je over 3 mnd nog niet ongie bent kun je terugbellen . Pffffffff echt belachelijk haar reactie, ik ben namelijk ontzettend onzeker nu. Dus toen de HA gebeld, maar die zat deze week al vol, dus ik heb een telefonische afspraak gemaakt voor vrijdag om 12 uur. Hopelijk kan hij me doorverwijzen voor evt. een bloedtest of echo. Maar na het lezen van jullie verhalen voel ik me al iets beter. X Neia
gaat hier ook al 7 week langs zo en nog steeds niet ongi wel steeds het goevoel dat het komt maar neee. en nu sinds vanmorgen ook last van de rug aan beide kanten.min tepels jeuken ook al anderhalf tot 2 week ik kon gister niet slapen door de pijn niet op mn buik niet op mn zij en ja op mn rug deed het wel minder pijn maar daar kan ik nooit op slapen . ik durf niet zo best paracetamol te nemen voor als ik misschien toch zwanger ben ik bel maandag assistente wel al kan is het moeilijk zo lang te wachten.
Als ik jou was zou ik morgen echt bellen. Zo'n lange cyclus heb jij toch ook nog niet gehad? Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten als jou. Ik heb morgen een telefonische afspraak met de HA. En ik ga morgenvroeg nog een keer testen. Succes meid! X Neia
ik heb nu al een paar dagen weer ongi pijn en sinds vanmorgen last van de rug of ik nu sta lig of zit maandag ochtend naar de huisarts en dan maar zien wat het kan zijn word gek van dit gewacht
hier dag 54, geen ongi geen positve test. mn temp is al dag 36.1 dus lekker laag... mhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek
Hallo meiden, ik snap wat jullie bedoelen! Verschrikkelijk dat ons geduld zo op de proef wordt gesteld! Maar ooit........................ In het begin hoopte ik nog dat ik zwanger zou zijn, maar nu wil ik heeeeeel graag ongie worden. Succes met het wachten allemaal! X Neia
Ook ik herken het... Vorige ronde was ook heel erg lang. Ik ben toen maar gaan tempen om enig inzicht in mn cyclus te krijgen. Dat heeft mij wel rust gegeven. Ik heb vorige ronde denk ik een cyclus overgeslagen. Ik hoop dat het dit keer niet weer zo lang gaat duren... Maar voorlopig nog geen ei te bekennen.
ik heb een half jaar getempt zonder resultaat. ik heb veel verschillende diensten dan 6 uur uit bed dan 8 uur dan weer 6 uur dan pas 10 uur dus ja dan is het niet echt een optie. en in die half jaar tijd heb ik op een site de boelin gevult en die gaf vaker geen ei aan als wel.........
Ja dat heb ik ook! Ook al een poosje overtijd en test was nega. Ik heb zelfs vannacht gedroomd dat ik ongie werd. Ik was zo blij dat ik weer een cyclus had! Droomde zelfs de buikpijn erbij! Denk dat ik maandag nog een keer test... je weet maar nooit... Maar jullie zijn al veel langer bezig dan ik. Ik mag dus niet klagen...
Hallo meiden, Marleen, wat balen zeg dat je je ei nog niet gevonden hebt. Gebruik je ook ovulatietesten? Richmomo, dat tempen heeft bij jou dus geen nut nee. Nog 1 nachtje slapen en dan mag je naar de huisarts toch? Ik ben benieuwd wat hij tegen je zegt. Jannegie, ook voor jou een lange cyclus dus. Hopelijk heb je een positieve test morgen , maar probeer je wel op het ergste voor te bereiden, want ik heb er nu al 5 gedaan, en iedere keer werd ik weer teleurgesteld. Ik ga morgenvroeg dus ook naar de huisarts. Spannend dus! X Neia
Hoi Neia, Ik ben benieuwd wat de HA tegen je zal zeggen. Ben je al een beetje zenuwachtig? Houd je ons op de hoogte morgen? Succes!
Fientje! GEFELICITEERD! Neia: hoe was het bij de dokter? Hier nog steeds niets, a.s. donderdag moet ik (normaal gesproken) weer ongesteld worden. Zo niet, dan al 2 maanden! overtijd. Ik heb nu sinds een week last van m´n heupen. Als ik te lang sta of zit doen mijn heupen (aan de achterkant zeer) De pijn trekt dan door richting m´n billen en achterbenen. ´k wordt ook wakker met pijnlijke benen. Herkent iemand dit? groetjes
ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ik word doorgestuurd naar e gyn. ik ben in een ander ziekenhuis al bij een gyn geweest waar ik in nov maar teug mocht komen dus gan u naar een ander ziekenhuis ook handiger voor mn hubbie. ze gaan meteen kijken waar de klachten vandaan komen en ook warom het nog niet wil lukken na een jaar