Hallo meiden, Hier helaas geen goed nieuws. Ik WAS toch wel zwanger, 7,5 week, maar helaas is de MK gister weer gestart. Het is nog zo onwerkelijk, dat ons dit voor de 2e keer moet overkomen. Maar de HA zegt dat het gewoon domme pech is. Maar wat heb ik eraan.......... Nu veel pijnlijke krampen en veel bloedverlies. Richmomo, fijn dat je nu doorgestuurd wordt naar de Gyn. Weet je al wanneer je terecht kan? Jannegie, oh nee toch, weer negatief , wat balen zeg. Maar het kan altijd nog! Ik blijf voor je duimen! Gmd, geen idee wat je bedoeld. Maar pijnlijke benen had ik ook toen ik de 1e keer zwanger was , dus wie weet. Heb je nog getest? X Neia
g*#*&@e wat k*t weer een mk waarom is het soms zo on eerlijk he, ik kan 15 mei naar de gyn dus duurt nog ff. ik heb gister nog een test gedaan en nog negatief ik weet het niet hoor waarom komen de dan gewoon niet
Jeetje Neia, Wat heftig en wat jammer! Nog een geluk dat je niet wist dat je zwanger was, anders was het een nog grotere teleurstelling geweest...... Hopen dat je cyclus nu weer op gang komt en dat je daardoor veel nieuwe moed krijgt. Sterkte meid!