Hallo meiden die dit lezen. ik zou graag de frustratie met jullie willen delen met het al zo lang over tijd zijn en nog geen zekerheid hebben. ik ben zelf al bijna 12 weken overtijd! ben van de week naar de huisarts geweest en heb vanochten urine in moeten leveren in het ziekenhuis samen met een formulier, en krijg hiervan donderdag de uitslag! echt heel erg spannend!! waar ik zoal last van heb, steekjes in mn onderbuik misselijk hoofdpijn obstipatie duizelig gevoelige borsten wit slijm verlies humeur wisselingen en dood en dood op s´avonds. ik ben zo zenuwachtig voor de uitslag voor donderdag! wel of niet zwanger! ik moet bellen voor de uitslag. en dan moet ik zoizo maandag langs komen als het wel of niet zo is. zo wel gaan we even kletsen over hoe en wat. en zo niet dat krijg ik een kuur van 10 dagen zodat ik wel weer ongesteld word. nou dit was een beetje mijn verhaal voor nu, meiden die hun verhaal willen delen? Groetjes Just little me
12 weken?? En heb je negatieve testen zelf dan?? Wat een onzekerheid.. Had het zelf twee weken dat vond ik al lang!
Hee meid, Ik heb je natuurlijk gevolgd bij een ander topic, maar had niet in de gaten dat het al zoooo lang duurt... Fijn dat het nu goed onderzocht wordt. Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent. Maar als het niet zo is, dan word je in ieder geval geholpen. Ik duim voor je. Een dikke knuffel voor jou Liefs Tara
jeeetje!!! dat is lang!!!! hopelijk krijg je positief antwoord! anders is het in iedergeval fijn dat je geholpen word fijn dat zowiezo de onzekerheid weggenomen word
Jeetje dat duurt al lang zeg... Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent! En ik hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid hebt... Sterkte!
Jeetje, dat is lang. Dan ben ik 'pas' 5 a 6 weken overtijd. Ben maandag naar de dokter geweest en waarschijnlijk sla ik gewoon een cyclus over, als er na de zomer nog geen verandering is ga ik weer terug, maar wacht het nu nog even af.
Wat zit je al lang in onzekerheid zeg! Ik hoop net als de dames hierboven dat je zwanger bent en dat je anders positief antwoord krijgt. Succes!
Jeetje zeg ik dacht dat 17 dagen overtijd lang was. Nja dan weet ik in ieder geval dat het niet raar of iets is. Tenminste dat hoop.ik! En ik hoop voor jou natuurlijk het goede nieuws!
Heb je normaliter dan regelmatige cyclussen? Of ben je sinds je gestopt bent met de pil gewoon niet meer ongesteld geworden? In elk geval spannend! Hoop dat je inderdaad zwanger bent en dat er niks anders aan de hand is.
spannend hoor ik hoop dat je goed nieuws krijgt, na zown lange periode weet je denk ik ook niet meer wat je moet denken, ik was na 7 dagen al in de stress succes!
hoi hoi, ik zag het onderwerp van dit topic en dacht, dit moet ik even lezen... ik heb nl ook een soortgelijk iets gehad... ik zal mijn verhaal ff neerzetten, in januari 2008 ben ik met de pil gestopt, ik zat toen nog in opleiding ( die ik in maart af zou ronden) en had gelezen dat het beter was om 3 maanden te wachten met zwanger worden na de pil zodat lekker alle hormonen gewoon uit je lijf zijn, dus dat hebben wij zo gedaan, in die periode was ik gewoon ongesteld (op tijd) en toen we dan in april eindelijk voor het eggie gingen was ik met 2 maanden zwanger, nu was ik afgelopen juni (2010) weer met de pil gestopt... ik kreeg mijn onttrekkingsbloeding, en toen, helemaal niks meer eigenlijk... ik ben in september naar de huisarts gegaan die me totaal niet serieus nam, ik zou wel snel ongesteld worden en zo niet dan zou ik wel zwanger zijn maar nog niet voldoende hcg aanmaken toen ik uiteindelijk om een bloedtest vroeg zei hij dat hij daar niet aan mee wilde werken, hij snapte dat het leuk was voor mij om te weten of ik zwanger was of niet maar dat was niet de normale gang van zaken ( je zal begrijpen dat ik werkelijk met stomheid geslagen was! ik kwam om te vragen waarom ik in hemelsnaam van het ene op het andere moment niet meer ongesteld word en dan krijg je dit als antwoord :x) toen ik uiteindelijk nogmaals om een bloedtest vroeg wilde hij een uitzondering voor me maken ( geluksvogel dat ik toch ook ben, grrr ik word er nog boos van, ik kom verdorie nooit bij de dokter en dan ga je een keer en word je zo behandeld!) toen ik uiteindelijk voor de bloeduitslag kon bellen deed de assistente ook al zo achterlijk, ze zei doodleuk: je bent niet zwanger, dus nu je met mij hebt gepraat zal je wel snel ongesteld worden en daar moest ik het maar mee doen! je zal begrijpen dat ik hier ook nooit maar dan ook nooit meer heen wilde! ik ben in oktober nog 1 keer ongesteld geworden... toen het op een gegeven moment december werd vond mijn man het genoeg geweest, hij zei, je gaat gewoon nog maar een keer naar de dokter en als je weer zo achterlijk behandeld word bellen we de zorgverzekering wel even of dit normaal is! zo gezegd zo gedaan, ik eind december met lood in mijn schoenen weer daarnaartoe, dit keer bij de andere arts in onze praktijk en die zei gelijk ( tot mijn grote verbazing) nee da's niet goed, ga maar bloed laten prikken om te kijken of het je schildklier is... als dat het niet is ligt er een doorverwijzing voor de gynaecoloog klaar, het was niet mijn schildklier en ik kon 7 januari al terecht bij de gynaecoloog! die stelde PCOS vast en ik kreeg gelijk primolut ( om een menstruatie op te wekken, gebeurde na 108 dagen) en clomid 50mg mee en als ik alles had gedaan wat ik moest doen moest ik een afspraak bij de fertiliteitsarts maken, nou clomid heeft voor mij niks gedaan ( werd er alleen maar moe en depri van) tot de maximale dosis hiermee doorgegaan maar het werkte gewoon niet, toen mocht ik in april hormonen gaan spuiten, dit heeft uiteindelijk wel gewerkt, ik kwam 18 mei in het ziekenhuis en daar bleek dat ik eindelijk na al die maanden een groeiend eitje had!!! ik mocht diezelfde avond pregnyl spuiten ( om het eitje te laten springen) en ben gelijk zwanger geraakt... nou meid, is een lang verhaal geworden, maar zo zie je maar... er is heel veel mogelijk, geef de moed niet op!! groetjes riniti
Jeetje zo lang hoe hou je het vol ?? Ik moest maandag ongi worden maar blijft tot nu toe uit. Heb wel hele erge menstruatie pijn maar er komt niks ! Durf alleen niet te testen, heb nu al zovaak een negatieve test gehad. Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent ! Succes!
Wat duurt dat lang hè dat wachten. Heb het zelf ook meegemaakt. Ik werd de eerste 3 maanden na het stoppen van de pil gewoon nestjes ongesteld en optijd, tot de vierde maand toen bleef het uit, dus ik dacht ook jeeh dat kan alleen beteken dat ik zwanger ben! Maar helaas na heeeeeel veeeeel testen nog geen positieve test. Dus ik me huisarts gebeld en die zei dat het gewoon nog door de pil kon komen, dus dat ik nog even af moest wachten. Toen heeft me schoonzussie haar verloskundige gebeld en van haar mocht ik toen een echo laten maken. Uit deze echo bleek dat ik helaas niet zwanger was, maar wat ze wel zei is dat er heel veel ei blaasjes in me eierstokken zaten. Dus ik weer me huisarts gebeld en die deed maar niks, ik moest gewoon afwachten. Na heel lang wachten en een jaar verder ben ik erop gaan staan dat ik naar het ziekenhuis werd doorverwezen, ook daar na heel veel gezeur en we zijn zelfs overgestapt naar een ander ziekenhuis kwamen we erachter (wat we ondertussen al zelf wisten) dat ik pcos had. Sorry voor me lange verhaal . Ik hoop dat jij dit niet hebt, maar ik hoop dat jouw huisarts je niet lang laat lopen en als je naar het ziekenhuis wordt doorverwezen, zeg dan gelijk wat je denkt dat je hebt, want anders moet je eerst heel lang temperaturen enz. Ik hoop dat je toch stiekem een mooi wondertje in je buik hebt.
Hallo meiden. wat een leuke en lieve reacties allemaal! Dank jullie wel!! Het is inderdaad lang wachten, maar heb van nature engelen geduld. alleen mn vriend lief drong aan dus heb ik uiteindelijk de afspraak maar gemaakt. mijn menstruatie was voor het slikken van de pil best wel regelmatig. en na de pil heb ik mijn ontrekkings bloed gehad en ben daarna nog 1x netjes na 3 weken ongesteld geworden. alleen nu dus helemaal niks meer. ik ga morgen bellen tussen 11 en 12, en hopen voor een positiefe uitslag natuurlijk! vind het allemaal zo spannen!!! en ik laat het jullie zeker weten morgen avond als ik thuis ben van mijn werk Groetjes Just little me!
Heel veel succes !! Hoop dat je meer geluk heb dan dat ik heb. Vandaag test gedaan negatief natuurlijk zal eens een keer anders zijn. Gelijk maar dokter gebeld, menstruatie blijft nog steeds uit en ik krijg steeds meer symptomen dat ik zwanger ben ! Hoe kan dit ? Wordt straks terug gebeld en moet misschien een echo maken, ik ben benieuwd. Ben erg benieuwd hoe het bij jou afloopt, ik duim voor je !!
@ just little me, succes vandaag!!! Ben benieuwd hoop dat er een mooi wondertje in je groeit. @ jolinca, ik hoop dat je een echo mag laten maken, zodat je wat meer zekerheid hebt.
Je zult het nu wel weten, maar je kunt vanavond pas op de site denk ik. Ik ben erg benieuwd. Hoop op goed nieuws voor je!
Haj meiden. de test was helaas negatief, moet maandag weer langs de huisarts, om medicijnen te halen om mijn menstruatie weer op gang te krijgen, maar toch voel het wel alsof ik zwanger ben, maargoed het ziekenhuis zou het wel kunnen zien aan mijn urine dus moet ik het maar geloven. helaas pindakaas! na de kuur van 10 dagen van de medicijnen gewoon weer proberen. we geven de moed niet op @ Jolinca: die zwangerschaps verschijnselen kunnen ook zijn van het ontpillen he. maar ik hoop voor je dat je de echo mag laten maken en dat er meer duidelijkheid voor je komt. en misschien is het zelfs voor mij ook wel en handig idee om eerst een echo aan te vragen inplaats van die medicijnen tegen mijn gevoel te nemen, maar dat eerst maar is overleggen met mijn huisarts. Groetjes just little me