ik heb afgelopen maand op 1-7 een spontane miskraam gehad met 7 weken. ik heb 1 week bloedverlies gehad en daarna nog eens getest, toen was de test nog positief en de dag erna werd dit al minder duidelijk. ik heb deze maand duidelijk mijn eisprong gevoeld en ook flink geklust. om de een of andere reden had ik vandaag een gevoel dat ik moest testen en de test is net zo duidelijk als 2 weken geleden ik moet pas over 1 week ongesteld worden. kan ik nu alweer positief testen omdat ik weer zwanger ben of zit er nu nog zoveel hcg in mijn lichaam van na de miskraam?? hierbij even mijn test van vandaag.
Ik hoop het voor je. Zeker na zo'n zware periode van miskraam. Helaas weet je niet zeker of je hcg niveau naar 0 is gegaan. Ik zou adviseren om morgen of overmorgen nog eens te testen. Is de streep dan donkerder dan weet je genoeg. Helaas is het dus gewoon afwachten, maar dat blijf je houden tijdens de zwangerschap. Je moet steeds van punt tot punt wachten en je kunt niets doen dan geduld hebben. Voor jou nu voor je volgende zwangerschapstest, voor mij op de volgende echo en op de 12 weken grens en ga zo maar door. In ieder geval veel succes! Het ziet er in ieder geval hoopvol uit.
dank je meid voor je bemoedigende woorden zelf voel ik me wel zwanger als ik eerlijk ben,maarja afwachten. maar ik heb zoiets van de test had in principe toch wel minder duidelijk moeten worden nu en niet nog hetzelfde als 1 week na mijn miskraam?? offf???
Wat vreselijk naar dat je een miskraam hebt gehad. Nou lijkt het me toch een beetje onwaarschijnlijk dat je nu nog posi zou testen na die miskraam. Je hebt ook je eisprong goed gevoeld dus klinkt hoopgevend. Ben zeer benieuwd of hij langzaam duidelijker word. Zelf denk ik van wel maar je weet het nooit. Duimen draaien hier hoor. Spannend. Hou je ons op de hoogte?
ik weet echt niet wat ik ervan moet denken,ik vind de test voor 9 dpo eigelijk te duidelijk maar ik vind hem ook te duidelijk als het nog een rest hcg zou zijn van mijn miskraam??? pfffffffffff tja ik kan alleen maar afwachten nu bedankt voor het meedenken dames
Ik denk dat je het beste over een paar dagen nog eens kan testen om te zien of de test donkerder word. Word hij donkerder, dan mag je er vanuit gaan dat er een nieuw wondertje in je groeit. Als hij niet donkerder wordt dan denk ik dat het toch nog HCG is van de miskraam. Ik hoop dat je testen mooi donkerder worden meid, helemaal super al zo snel weer na een miskraam..
Inderdaad nog een keer testen. Ik had hetzelfde als jij. Alleen wel een echt neg. test na de MK. Maar op 10 dpo die maand erop al een behoorlijk positieve test die om de dag donkerder werden (zie fotoalbum). Morgen gewoon weer testen, meer kan je niet doen helaas Succes!! Hopelijk is het weer raak
vandaag hahahah maar wat moet ik hier mee,hij word niet donkerder en ook niet lichter hahahaha pffffffffffffffff waarom moet het altijd zo moeilijk???? bij deze mijn testen,bovenste van gister onderste van vandaag??
1 dag later testen heeft meestal weinig zin.... Wanneer had je precies getest na je miskraam? Je hebt dan 12 juli ongeveer je eisprong gehad, als je gisteren op 9 dpo zat? Dat die testen even donker waren, (die van na je miskraam en die van gisteren/vandaag), kan betekenen dat je ongeveer dezelfde hoeveelheid HCG hebt. Dat kan duiden op een nieuwe zwangerschap, maar ook op oud HCG dat nog niet zo vlot wil zakken. als je over een paar dagen weer test, zou je meer moeten weten. Daarbij is het wel handig om te weten dat naast de donkerheid van de teststreep, het vooral ook belangrijk is hoe snel ie verschijnt: hoe sneller de streep tevoorschijn komt, hoe meer HCG. Dat zegt meer dan de donkerheid van je test
ik had 1 week na mijn miskraam getest en hij was gewoon nog vet positief,een dag of 4 later nog eens getest en toen werd de streep en minder duidelijk. ik heb daarna geen test meer gedaan tot gisteren,en die van gisteren is net zo duidelijk als die 2e test van toen. het hcg zou toch in die 2 weken wel iets minder geworden moeten zijn en daarmee de test dan ook weer minder duidelijkals het nog van de mk was??? of ben ik nu gek?? ik heb gisteren getest omdat mijn borsten pijnlijk zijn en ik weer dezelfde soort pijntjes in mijn baarmoeder heb net als toen ik zwanger was pffffff ik weet het ik kan alleen maar afwachten en over een paar dagen nog eens testen
Ik wil je niet de hoop ontnemen, maar ik heb alle rondes sinds de miskraam steeds zwangerschapsklachtjes gehad sinds mijn eisprong, en dat was dus steeds niets, op de laatste ronde na dan.... OK, dus twee weken geleden had je nog een licht positieve test.... Hmmm, het KAN wel, maar vaker is het zo dat als je nog zoveel HCG in je lijf hebt dat je positief test, je ei nog niet komt. Tja, zit weinig anders op dan over een paar dagen nog eens testen...