Al zo lang overtijd!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door just little me, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Jammer dat de test negatief was...
    Maar als je echt nog steeds het gevoel hebt dat je zwanger bent zou ik dat nog eens heel goed met de huisarts bespreken. Doe niks tegen je gevoel in!
    Succes ermee meis.

2. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    @ tara84.

ik ga ook zeker niks tegen mijn gevoel in doen, en heb gewoon het gevoel dat er wat zit.
    ook gewoon voorover zitten doet zeer aan mn buik, dus ik zou niet weten wat het is, dan maar gewoon een echo.
    noujah, ik laat jullie wel weten wat er uitkomt bij de huisarts ;)
    en het gaat vast wel goed komen vroeg of laat

Groetjes Just little me

3. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    O wat balen meid!!! Ik hoop dat je eerst een echo mag laten maken. Misschien kunnen ze dan ook kijken of er niks aan de hand is, bij mij werd er toen gezegd dat ik waarschijnlijk pcos had.
    Veel sterkte hoop dat je snel zwanger bent van je wondertje.

4. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    Hallo meiden,,
    terug van weg geweest.

ben even lekker met mn vriend een weekje de hort op geweest en nu weer thuis.

heb de medicijnen keur toch maar gedaan. en nu 2 dagen ongesteld. maar wat een buikpijn zeg! BAH!
    echt lang geleden! uitstralingen naar mn rug en giga hoofdpijn!

noujah,, nu misschien op voor de 2de ronden.
    maar misschien ook niet. heb van mn werk een opleiding aangeboden gekregen voor 2 jaar lang.
    maar zie er tegen op om weer de pil te gaan slikken, en dan dit allemaal weer mee te maken!

dus als ik de opleiding ga volgen denk ik dat ik voor een spiraal ga. weet misschien iemand van jullie of je na het verwijderen van een spiraal gelijk weer vruchtbaar bent en op een regelmatig ritme kan komen?

en hoe is het verder met jullie allemaal??

Groetjes Just little me

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    goeie morgen,

ik las net even vluchtig je verhaal! wat een drama zeg! 12wk overtijd en dan negatieve uitslag! gelukkig is je kuur wel aangeslagen! en kun je nu voor een nieuwe ronde!
    (of niet natuurlijk)
    voor zover ik weet ben je vrijwel direct na het verwijderen van je spiraal weer vruchtbaar! ik heb zelf geen spiraaltje gehad maar ik ken 2 personen die binnen 3mnd na verwijderen zwanger zijn geraakt!! (1in eerste ronde en 1in de 3e ronde)

iig heel veel succes!!!

6. dinges1984

dinges1984 Nieuw lid

21 jul 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Just Little Me,
    Ik heb even alle verhalen gelezen en in jouw situatie zou ik zeker geen Mirena spiraal nemen. Deze heb ik in januari laten verwijderen en sinds maart geen menstruatie of zwangerschap. Ook al zeggen ze dat er in een spiraal "minder" hormonen zitten, ze zitten erin en elk lichaam reageert daar anders op. Ik ga half september (na de vakantie) naar de huisarts, voel me steeds een beetje ene zeikerd, maar elke maand alle menstruatie kwaaltjes, zonder menstruatie of zwangerschap word ik ook niet blij of gelukkig van.. Ik neem er dus nooit meer een..
    Succes met je beslissing!
    Groetjes,

Deel Deze Pagina