Menstruatie zonder bloed???

Discussion in 'Zwanger worden' started by mimiauw87, Jul 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimiauw87

mimiauw87 Lid

Jul 6, 2011
    7
    0
    0
    Dag lieve dames,

Ik heb nu al vanaf maandag menstruatiepijn. Steken, soms ook als ik opsta vanuit zitpositie. Ook de pijn die ik meestal heb als mijn menstruatie het hevigst is. Een gevoel alsof je baarmoeder 'ontstoken' is ofzo... Ik vind het moeilijk te beschrijven. De laatste twee dagen is de pijn wat minder, en heb ik enkel af en toe een steek.

Mijn zorg is echter dat ik geen bloedverlies heb. Ook geen verkleuring, geen bruine afscheiding of iets dergelijks.

Op het forum heb ik gelezen dat sommige dit ook voelen, en toch zwanger zijn, terwijl anderen zeggen dat ze geen pijn voelen als ze zwanger zijn. Kan het misschien ook een heel vroege miskraam zijn? Ik weet niet wat ik moet denken, maar maak mij best zorgen.

Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje, en zijn hier dan ook alweer 6 maanden mee bezig.. tot nu toe nog geen goed nieuws.

oh ja, de pijn begon overigens toen mijn menstruatie weer moest beginnen, het enige verschil met voorgaande maanden is dat ik geen bloedverlies heb.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het eventueel kan zijn?

Alvast bedankt lieve dames!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb je al getest?
    Bij mij begon die pijn 2 dagen voor NOD (bij de zwangerschap van Thirza) en achteraf is toen de innesteling geweest. Ik zat toen laag in HCG, dus uiteindelijk pas 3 weken later een positieve test, maar doorgaans testen vrouwen eerder positief ;)

Deze keer minder pijn, wel wat, maar niet zo constant als toen. Wisselt toch per zwangerschap...

3. mimiauw87

mimiauw87 Lid

Jul 6, 2011
    7
    0
    0
    Nee ik heb nog niet getest... ik dacht dat het te vroeg zou zijn, een aangezien ik niets anders voel, denk ik dat ik niet zwanger ben.

Ik verwacht pijnlijke borsten enz. Ik weet wel dat niet iedere vrouw dat heeft, maar... ik durf ook eigenlijk niet te hopen.

Hoe lang na de gemeenschap kan de innesteling plaatsvinden? Mijn ovulatie heeft ongeveer 3 weken geleden plaats moeten vinden...

Zou het dan nu pas innestelen? we hebben al een week geen gemeenschap gehad... ik weet het allemaal niet meer..

Toch erg bedankt voor je reactie! En gefeliciteerd met je tweede zwangerschap!!!!!

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Mijn advies is ook om eerst eens een testje te doen. En als je eisprong 3 weken geleden was, dan is het zeker niet te vroeg om te testen.

5. mimiauw87

mimiauw87 Lid

Jul 6, 2011
    7
    0
    0
    Bedankt pientje,

Het is ook de angst voor teleurstelling... bang om een test te doen..
    Toch zal ik eraan moeten geloven... want deze onzekerheid doet een mens ook geen goed!

6. me83

me83 Niet meer actief

meeste vrouwen krijgen 14 dagen na ovulatie een ongi..dus denk dat je dan al haast een week overtijd kan zijn? testen kan nu zeker!succes!

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,576
    113
    ik heb ook erg veel buikpijn gehad rond mijn nod bij de oudste.
    Bijna nog erger dan wanneer ik ongi werd.
    Snel testen zou ik zeggen!!

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik snap het hoor. Maar toch maar doen, want nu maak je je misschien zorgen voor niks. En als het negatief is zou ik morgen de huisarts bellen. Succes!

9. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    yep testen want het heeft geen zin om in onzekerheid te zitten.
    En als je al 3 weken geleden je eisprong hebt gehad, kan dat makkelijk!
    Doe nou maar gewoon, hier wordt je ook niet blij van.

Verschijnselen als pijnlijke borsten etc hoef je idd niet te hebben, maar kan wel. Je kan er gewoon niks over zeggen, verschilt per persoon en per zwangerschap.

laat je het ons even weten?

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Mijn advies is ook om te testen.. Ik heb wanneer ik ongesteld moet worden een zeur gevoel in mijn onderbuik. Niet echt pijn ofzo. Bij mijn zwangerschap voelde ik die zeur gevoel ook en ik zei ook tegen mijn vriend ik ga ongesteld worden, dus geen sex voor jou. na 5 dagen was hij het toch zat ( en ik ook !!) en zei je zegt het nu al sinds vrijdag, wordt het niet tijd voor een test?
    En ja hoor bleek zwanger te zijn.. Die krampen kunnen komen van je darmen die verplaatsen en baarmoeder die groeit. Zeker weten doe je pas echt als je een test doet. Dus succes !

11. mimiauw87

mimiauw87 Lid

Jul 6, 2011
    7
    0
    0
    Mijn excuus voor de late reactie dames.
    Wilde afgelopen maandag een test doen, dan had ik 2 weken overtijd geweest. Helaas werd ik zondag ongesteld.

Volgende keer beter. We gaan nu de 6e maand in...

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jammer, hopelijk is het snel wel raak!

Share This Page