wie neemt ook geen combinatietest!

Discussion in 'Zwangerschap' started by brooke, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brooke

brooke Lid

Jan 17, 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    hallo ik ben brooke ben bijna 36 en ben zwanger van mijn vierde kindje ik heb besloten geen test te laten doen heb ik bij mijn derde zwangerschap ook niet gedaan ik wilde het gewoon absoluut niet weten ik heb gelukkig inmiddels 3 gezonde kinderen maar het kindje is bij ons zoiezo welkom we gaan er niet vanuit dat het wat makeeert maar toch wil ik het niet weten want zeker is die test ook niet altijd wie kiest er ook voor om het niet te laten doen en waarom?

grs brooke

2. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Ik ben 'nog maar' 32 maar onze gyn. vroeg het ook.
    Wij staan er net zo in: laat het lot beslissen en we zien het wel. Het kindje is welkom zoals het komt...

Onze 1e is 8,5 week te vroeg geboren en in het zh hebben we het nodige gehoord en meegemaakt. Laatst hadden we het over voorkeur bla bla en ik zei natuurlijk: als het maar gezond is. Toen zie mijn hubbie met een heel klein stemmetje: ook als het niet gezond is, is het welkom...

3. muisje1

muisje1 Lid

Mar 9, 2007
    96
    0
    0
    ik heb a.s. maandag een gesprek hierover!
    ik moet het nog goed met mijn man bespreken want die is nu niet thuis (vr.chauff)
    ik ben 37 en zwanger van de tweede. ik heb een bloeding gehad met 5w+2 (wat dit is geweest weet ik niet maar alles is goed met het vruchtje)
    Ik denk dat ik ook geen bloedonderzoek en nekplooimeting laat doen. Inderddaad, voor 100% zeker is deze test niet. en er zijn ook afwijkingen die je niet kunt vinden voor de geboorte maar pas der na.

4. Jacqueline68

Apr 14, 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Ik was 39 toen ik zwanger was van mijn eerste en wij hebben ervoor gekozen geen testen te doen. De testen bieden geen zekerheid en een kindje waarmee iets is is bij ons welkom, al zou vooral ikzelf het heel moeilijk vinden om te accepteren.
    Ons eerste kindje is gezond geboren ( wat een groot geluk) en nu ben ik dus zwanger van de tweede en 40 jaar oud. We gaan opnieuw niet testen. Wat we wel hadden en hebben afgesproken is bij de 20 weken echo goed te kijken naar ernstige lichamelijke afwijkingen, zo ernstig dat het kindje niet levensvatbaar zou zijn of zeer zware medische zorg nodig zou hebben. Dan zouden/zullen we het bespreken of we iets moeten ondernemen. Het zou voor ons beiden erg moeilijk liggen.

5. brooke

brooke Lid

Jan 17, 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    hoi jaqueline leuk om te lezendat je ook alweer snel zwanger bent na je eeste ik ook mijn derde is nu bijna 5maanden en ik ben bijna 7 weken zwanger echt prachtig

6. Jacqueline68

Apr 14, 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Heerlijk hè? We hadden niet kunnen denken dat het zo snel zou gaan! Jij zult het ook druk krijgen met vier kindjes ! Mij lijkt twee al heel erg druk als ze zo klein zijn haha.
    Overigens lijkt het me heerlijk om een groot gezin te hebben. Mijn man komt uit een gezin van 5. Maar ja, daar zijn we helaas toch te laat voor, we zijn al reuze blij met onze dochter en ons nieuwe kleintje!

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hier zijn al genoeg topics van waarin alles word uitgelegd en beredeneerd, (vooral bij onderzoeken en echo onderdeel)

Het gaat er niet alleen om dat je het weg laat halen e.d. maar goed dat lees je in andere topics wel..

8. brooke

brooke Lid

Jan 17, 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    hoi jaqueline ja een groot gezin is erg druk maar oh zo gezellig en zoveel liefde ben er echt dankbaar voor met me mooie kids

Share This Page