Hier ook al een duidelijk buikje, vooral 's avonds. Het is natuurlijk allemaal darmen en lucht, maar toch. Bij de eerste had ik dit niet! Vindt het eigenlijk wel leuk, maar als het zo doorgaat kan ik het niet lang meer verborgen houden
ik hoop niet dat het bij een tweede nog sneller gaat hoor! Hier kon ik met 7 weken van onze eerste mijn gulp niet eens meer dicht....
Ik draag sinds week 7 ook al zwangerschapsbroeken omdat mn eigen broeken niet meer passen. Het is voor mij de eerste. Nu is het al een tijdje "rustig" met groei, maar zal binnenkort wel verder gaan Mijn zus had met 13 weken echt al een giga buik (toen zij 23 wkn was dacht iedereen dat ze al uitgerekend was) gelukkig is mijn buik niet zo groot Ik ben trouwens ook heel klein en tenger, dus zal dan sneller opvallen (ben 1.58 m en woog voor de zwangerschap 47 kilo)
Hier ook zwanger van de 1e.. Kon met 6 weken mijn eigen broeken niet meer dicht krijgen.. Vanaf week of 8 echt aan de zwangerschapsbroeken.. Zit nu op 21 weken en krijg ook al de vraag hoe lang ik nog moet
Hier was het met 5 weken al te zien door mijn moeder., sinds die tijd wijde kleding gedragen en er alles aan gedaan om het te verbergen, dit was gelukt tot 10 weken en toen hebben we het iedereen verteld., was gewoon niet meer te verbergen. Achteraf ben ik trots en vind ik het helemaal niet erg hihi.
Ik moet binnenkort ook echt andere broeken hebben. Ik heb er nog maar eentje die me past. Gelukkig draag ik binnenshuis meestal een joggingbroek.
Nope, nauwelijks buikje... het blijft nog zoals het was...ok 't is mijn eerste maar toch.. vol ongeduld...