Hallo lieve forumdames! Ik ben gestopt met de pil in Maart 2012. En heb niet zoveel verstand van cylussen etc. Cyclus duur tot ongesteld: 63-29-17-tussentijdse bloeding gehad van 2 dagen-26-37 t/m nog aan het afwachten.. Mijn vriend en ik doen aan "zingen voor de kerk uit" en we weten dat het niet een 100% veilige anticonceptie is. We hebben de keuze gemaakt om te stoppen met de pil ivm. hormonen en toekomstige kinderwens. ( Indien het toch zo is als we zwanger zijn is het wondertje natuurlijk helemaal welkom!) Nu mijn vraag.. denken jullie dat het nog een kwestie van ontpillen is of dat het een mogelijke zwangerschap is? Liefs!
Begrijp ik nou goed dat je laatste cyclus hier voor dus 17 dagen was? Dat is namelijk wel heel kort... Gyn zegt dat tussen de 26 en 37 dagen je goed zit. Het kan wel zijn dat je nog aan het ontpillen bent, is bij iedereen verschillend. Helaas kan niemand je vertellen of je zwanger bent, alleen een zwangerschapstest kan dit aantonen...
hee bedankt voor je reactie! nee mijn laatste was 26, daarvoor heb ik een tussentijdse bloeding gehad van 2 dagen en daarvoor zo`n korte... snap er zelf ook niets meer van.. morgen maar eens een testje doen..
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Als je je cyclus omschrijft is die wel erg van slag. Heb je al een test gedaan??? Of je nog aan het ontpillen bent weet ik niet...
Bijtjebloempje, zou ik idd wel even doen. Kan ook zijn dat je een cyclus overslaat. Maar je menstruatie kan ook uitblijven door stress... Morgen even testen weet je het zeker...
de cijfers staan voor de aantal ongesteldsvrije dagen per maand, ik snap ook niet waarom het zo van slag is.. ik heb wel een aantal keer gehad dat ik dacht van.. Oke nu wordt ik ongesteld, zere rug en buik.. en dan komt er niets.. :S ben op dit moment na het eten ook misselijk maar dat zal wel tussen de oortjes zitten Morgen ff testje doen en dan laat ik het jullie weten liefs!