al zo snel verschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Wil mezelf geen valse hoop geven nog,en wacht ook echt met testen tot NA mijn nod,
    maar eeeeeeehm...ik ben extreem moe de laatste paar dagen(zit onder het avondeten al half te pitten :()en moet vaker plassen als anders.
    Aangezien we best veel geklust hebben heb ik het gevoel dat het wel eens raak kan zijn,maar ik MOET geduld hebben van mezelf:$

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    wanneer is je NOD?

Vorige zwangerschap, een miskraam helaas, maar dat heeft hier niets mee te maken, had ik ongeveer een week na eisprong al lichte verschijnselen en woensdag, dus 1 1/2 week erna al veel duidelijker. Ik zei toen al tegen mijn amn, hou er maar rekening mee. Zaterdags getest en ja hoor zwanger.

Dus het kan. Maar alle verschijnselen zijn bij zwangerschap en ongi aardig hetzelfde, plus dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden.

Succes met wachten..hier in hetzelfde schuitje, zie banner.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    24 maart nod.

Het kan idd 2 kanten op natuurlijk.
    Maar ik kreeg net ook even een paar steekjes in mijn buik op de plaats van de baarmoeder dus volgens mij is er wel wat gaande...

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi hoi meiden,

Ik heb ook het idee dat het raak is. Heb een week na me eisprong nog helder slijmverlies! Voel me anders. Hele specifieke steekjes in me buik. Heb ook het idee dat er wat gaande is. Mijn NOD is 25 maart!

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    nou nou het moet niet gekker worden was de héle ochtend moe,
    deed tussendemiddag pindakaas met suiker op brood(doe ik anders nooit)en daarnet met douchen pakte ik ipv shampoo douchegel om mijn haar te wassen :S

(.)(.) zijn gevoelig...

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey girl,
    Ja je doet wel vieze dingen hoor. Pindakaas met suiker op je brood. Wat een combinatie! Hihihihi......
    Hier een beetje van die ongesteld word weeen in je buik. Zo een weeig gevoel!!!
    Maar we wachten nog 6 dagen af.....

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja nou echt normaal hou ik helemaaaaaal niet van pindakaas :D
    Maar deze(van de Aldi)gaat nog wel en opeens pakte ik er suiker bij.
    Dat van die douchegel deed me ineens denken aan een EVENTUELE zwangerschapsdementie,maar dat kan nog niet zo vroeg toch.
    Ik zit ook aldoor te gapen nu...

wordt vervolgd;)

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    pff, ben dus niet de enige...... heb ook al allemaal vage klachten, maar ja misschien wil ik ik wel te graag .....

hmm pindakaas met suiker, vinden mijn mannen lekker, ik heb liever hagelslag :D

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ja dat denk ik dan ook. Je wilt het zo graag, dus dan voel je van alles! Mijn NOD schiet al op, dus heb gauw duidelijkheid!
    Ben heel benieuwd. Gister een cb test gedaan kon het niet laten. Was negatief, maar toen ik naar het deel van de test keek waar de streepjes komen te staan zag ik toch heeeeel licht een streepje!!!!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier nod 24 maart en vandaga ook getest met kv. maar helaas nega. wel ongikrampen. sterk reuk vermogen en gisteravond was ik doodmoe en misselijk. maa helaas denk toch nega

11. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou ik moet mezelf nu echt heel veel geduld opleggen,
    als ik de 27e(volgend weekend)nog geen Red Devil heb,dan ga ik eens een test kopen...en dan nog...misschien wacht ik zelfs wel met testen tot de 29e ;)

Oooooh en ik was vandaag emo/prikkelbaar,barstte zomaar(om niets eigenlijk)in tranen uit pffffffffff...

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik ga ook zeker pas weer testen volgend weekend. Het kan nog alle kanten op deze week. Het lichaam gaat het bepalen......succes met geduld hebben! Is niet makkelijk. Heb gelukkig een vrij drukke week voor de boeg.

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    volgens mij gaan wij gelijk op ingeping. heb heel dubbel gevoel, boobs lijken groter en gevoeliger, en er loopt een dikke blauwe ader over, die ader zit er altijd wel, maar gister was hij zelfs helemaal opgezet. nu niet meer maar nog wel zeurderig, lijkt wel stuwing....
    vanmiddag op kraamvisite geweest, en oooooooooooh, smelt, wou haar zo meenemen.....
    ooooooh was het maar volgende week.... dan weten we iig waar we aan toe zijn

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    whahahahaha, mannetje vroeg of ik niet al kan testen haha. hij kan zijn nieuwschierigheid bijna niet meer bedwingen.
    ik probeer te wachten tot donderdag.
    nogsteeds zere boobs en veel witte vloed. goed teken zou je zeggen...... ohja en vroeg wakker, en heb t heel snel warm, en dat is allebei niet gewoon voor mij haha

15. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Wauw meiden wat hebben jullie al veel verschijnselen! Een spannende en verwarrende tijd lijkt mij.
    Mijn NOD is 30 maart en ga morgen naar de huisarts omdat ik zo'n buikpijn heb sinds de eisprong. Heel veel steken links en rechts onderin mijn buik, vooral na het plassen en bij het op de bank zitten. Moet ik meer plassen als anders. Maar vriendlief zei; ga maar even checken, ik herken die pijn niet van vorige zwangerschap. Herkent iemand wat ik schrijf?

Succes en sterkte met wachten!

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nee, maar ik had de vorige keer helemaal geen verschijnselen, of iig niet herkend
    ik heb al vanaf ei zere borsten, anders meestal vanaf vermoedelijke innesteling. hoop dus nu dat ik niet voor niks al bijna 2 weken zere boobs heb....

17. ladyb8

ladyb8 Lid

22 mrt 2010
    6
    0
    0
    turntrainster
    dirkshorn
    hihi

ik eet wel vaker pindakaas met suiker hoor!! Ook toen ik nog geen kinderwens had!! Heerlijk. Geniet ervan hoor.
    groetjes Bianca

18. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden spannend allemaal!! Ik kan over 2 á 3 dagen testen!!!

19. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Mijn god zeg sta ik gisteren bij Kruidvat,moest paracetamol hebben,te kijken naar die 2-voor-5 testen vertwijfelend zal ik het alvast kopen of niet, en 't is maar goed dat ik het niet gedaan heb,want...

ik ben zo juist weer ongesteld geworden:(:(:(:$
    (cyclus was nu 27 dagen)

20. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    oeh wat spannend hier zeg.
    ik voel geen pijnlijke borsten, het enigste waardoor ik weer helemaal zenuwachtig word is dat ik steken in mijn buik heb.
    niet echt pijn, maar ik voel het al de hele dag.
    of...houd mijn lichaam me voor de gek, en zijn het lente kriebels?
    ik weet echt niet meer wat ik moet denken, gewoon maar weer afwachten dus.

Deel Deze Pagina