al zo snel verschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Nog geen enkel signaal hier. Wel al een matcare test gedaan vandaag, kon het niet laten. Was negatief. Maar we wachten nog even af. Morgen NOD!

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dit is wel heel maf zeg,
    mijn menstruatie begon dus gisteren,en de hoeveelheid was toen normaal.
    Maar vandaag... ooooooooh het leek wel een bloedbad hiero :$
    Ik heb altijd super plus tampons maar ik moest om het uur verschonen,dit heb ik nog noooit meegemaakt,ik ben dus behoorlijk geschrokken.

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier 2 dagen te vroeg het rode kruis op visite. tenminste dat denk ik. het is nog niet zoveel als anders, maar dat was vorige maand ook, toen gingen de sluizen ook pas de tweede dag open.
    vanmorgen tegen beter weten in nog wel getest, nega natuurlijk.....
    pfff, nouja iig geen sinterklaaskindje..... niet dat het me wat had uitgemaakt hoor, het is ten alle tijden welkom, en liever gister dan vandaag....

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hi meiden,

Jammer dat je ongi bent geworden Girl75 :( maarja volgende ronde beter moet je maar denken ;) Succes voor de testers, duim voor jullie!

Ik heb vorige ronde een vmk gehad. Had een paar dagen voor mijn NOD positief getest en had na mijn eisprong last van krampen/steken in mijn onderbuik, pijnlijke boobs/tepels, vet haar etc en honger. Pijn in mijn buik was op een gegeven moment niet te harden..ben ook een paar dagen thuis gebleven van mijn werk :( Jammer dat ik een vmk heb gekregen....mocht ik weer zwanger worden hoop ik niet zulke helse pijnen te hebben!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Girl 75 jammer meid :( Het kan best een vmk zijn geweest.
    Heb ik 2 rondes geleden ook gehad. Mijn ongi was toen ook erg pijnlijk en veel.

Grrr stomme duiveltjes hè.
    Hopelijk ben je gauw zwanger!

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Balen meiden dat het deze ronde niet raak is. Maar gewoon volhouden. Ik heb vandaag mijn NOD. Er is nog niks, maar matcare test vanmorgen gaf nega. Maar we wachten het af.

7. spits7

spits7 Lid

25 mrt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik ben 16 januari voor laatst ongesteld geweest met de pil daarna gestopt.daarna werd ik het op 25 februari zonder pil. ik weet dus niet goed hoelang mijn cycli nu gaat duren dus weet ook niet echt wanneer mijn NOD is. Ik ben uitgegaan van 25 maart dus vandaag.Nu heb ik al een paar dagen last van gevoelige borsten en vandaag steken gehad rechts onderin mijn buik. Wie herkent dit en zou ik zwanger kunnen zijn? heb al wel een test gedaan die was negatief.

groetjes

8. music4life

music4life Niet meer actief

ik had 18 en 19 pos ovutesten dus rond de 22 een eisprong... en ik heb echt al vanaf de 20e een ongi gevoel ! voel me dik en opgeblazen ,ben prikkelbaar.. nog ff afwachen ik test rond 6 april

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend music4life! Ik hoop niet dat ik zulke erge buikpijnen krijg na mijn eisprong hoor..maarja ik wacht het af :(

10. Perry

Perry Niet meer actief

he meiden, wat spannend hier :)

Ik ben normaal idolaat van pittig eten (niet té pittig)
    Mams had pittig gehakt gemaakt ben ik normaal dol op, maar het was nu zo onwijs scherp voor mijn gevoel, en ik ben mega dol van casave kroepoek maar dat was al te scherp!! gek!!
    Verder heb ik af en toe wat steekjes in mijn buik, vlakbij mn navel! en veel slijm... ook witte vlokken in mijn urine.. iemand enig idee wat dat kan beteken?

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Oehhh Perry..heb ergens anders gelezen dat de meiden die witte vlokken in de urine hadden zwanger waren..spannend hoor, duim voor je :D! Ik hou superveel van pittig eten..ben half indisch en ben echt met pittig eten opgegroeid. Doe overal eigenlijk sambal doorheen..heb zelfs vroeger boterhammen met sambal alleen gegeten hahaha :D

12. music4life

music4life Niet meer actief

hoe bedoel je dit
    dat het dit bij mij al geen goed teken is? ik heb geen buikpijn maar een ongi gevoel,,

13. Perry

Perry Niet meer actief

Jaa dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar het kan ook een schimmelinfectie zijn las ik.. :$ geen idee of het klopt..
    dankjewel meid!!

dat is grappig dat jij ook van pittig eten houdt:D
    ik heb ook altijd de sambal op tafel staan nomnomnom :)
    Haha was dat lekker brood met sambal?
    ik doe het ook wel op brood met een plakje kaas ook zó lekker hihihihi!
    Dan kun jij ook vast heel goed koken? :p

xx

14. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Die witte vlokken heb ik ook heel vaak komt gewoon doordat je afscheiding zich mengt met je urine ;)

Tenminste bij mij dan...vrouwen die daarna zwanger bleken te zijn? Waarschijnlijk gewoon toeval!

Hoop dat jullie heeeeeeel snel een positieve test hebben! :)

15. spits7

spits7 Lid

25 mrt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou fijn om te horen dat een cycli van 40 dagen niet vreemd is....

wat de vlokken betreft ik heb geen idee wat dat zou kunnen betekenen.

groetjes!

16. Perry

Perry Niet meer actief

tik maar is in op google witte vlokken in urine, dan wordt je diirverwezen naar zwangerschapspagina's! ;)

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Juist en dan kom je op fora terecht waar er nog meer vrouwen diezelfde vraag stellen: wat zijn die witte vlokken? Maar nergens staat er dat het een zwangerschapsverschijnsel is.

Ik dacht het eerst ook hoor dat het symsptoom was! Tot mijn huisarts mij vertelde dat het afscheiding was met urine.

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Ja dat zou het ook heel goed kunnen geweest zijn,
    ik zei nog tegen mijn man:beter nu als dat ik verder was geweest en al een echo had gehad enz.
    En áls het dan al een VMK geweest is,dan kán ik iig zwanger worden;)

19. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben sinds 18 november gestopt met de pil en daarna een cyclus gehad van 36*26*36. Deze maand was ik ook van een lange cyclus uitgegaan, cyclus begon 1 maart. De laatste dagen heb ik veel last van mijn buik en voel me raar. Hoop stiekem heel erg dat het nu raak is, maar ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden. Pff wachten is zo moeilijk.
    Iedereen succes

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    girl, was jij al overtijd ? ik heb hier ook last van fllinke leegloop, maar werd op cd 26 ongi (meestal netjes 28 dagen) had ook best wat kwaaltjes. zou bij mijn dan miss ook een vmk kunnen zijn.... heb ik eigenlijk nooit zo bij stil gestaan

Deel Deze Pagina