ik moet morgen bloedprikken om te kijken of ik misschien toch zwanger ben aangezien mijn cyclus altijd heel regelmatig was en nu al 10 dagen overtijd ben. Maar nu is mijn vraag moet je hiervoor nuchter bloed prikken. OF heeft het geen invloed als je s ochtends wat eet en drinkt?
ik zou in eerste instantie zeggen, nee hoeft niet nuchter...maar nu ga ik toch twijfelen....hahaha... stom he? misschien even bellen van te voren?
ik dacht ook dat dat niet hoefde maar begin nu ook te twijfelen. Ik kan morgen altijd even bellen maar bij onze dokter is het een wonder als je er tussen 8 en 9 door komt:x.
Ik denk niet dat het hoeft. Als het zo was had je HA het waarschijnlijk wel gezegd. Maar als het goed is heb je een formulier meegekregen waarop staat waarvoor je bloed moet laten prikken en daar staat dan bij als je nuchter moet zijn. Tenminste, zo werkt het hier.
Nee, hoor. Je hoeft niet nuchter te zijn! Hier al meerdere keren bloedgeprikt op HCG na een behandeling.
Voor HCG moet je niet nuchter zijn. Het maakt niet uit of dit 's ochtends of 's middags wordt geprikt. Succes!
ja ik vind het ook wel erg spannend maar ik ga er niet van uit hoor. Dan moeten met gemak die testen toch wel een x positief worden denk ik dan. Ik mag dinsdag weer bellen voor de uitslag ik hou je op de hoogte