Hoi dames, Vroeg mij af of er meer moeders zijn waarvan de baby juist meer slaapt tijdens een sprong? Onze kleine man is sowieso een slaapkop, maar nu lijkt het alsof hij in een sprong zit en nog meer slaapt. Hij is normaal gesproken een uur anderhalf uur na de fles nog wakker en slaapt vervolgens ruim 2 uur tot de volgende fles. Nu valt hij tijdens de fles in slaap en drinkt dus ook soms bijna 100cc minder dan normaal.. Komt ook vervolgens niet eerder voor de volgende fles omdat hij zo moe is.. Zelfs als ik hem op zijn buik leg valt hij in slaap, terwijl hij normaal gesproken rondkijkt en omrolt naar zijn rug als hij het beu is. Hij drinkt ook minder en begint zijn handjes e.d. te ontdekken dus ik denk dat hij nu in de 8 weken sprong zit.. Hij slaapt 's nachts ook door dus dat betekent dat hij nu bijna heel de dag en nacht slaapt😁
Minder drinken herken ik niet zo gauw, maar het slapen wel. Vaak na een periode meer slapen werd ze dan wakker en kon ze ineens iets nieuws. Heel bijzonder
Wow omrollen met 8 weken. Knap hoor! En doorslapen...jaloers Hier vandaag 8 weken. Merk niets van een sprong. Slecht geslapen overdag, maar dat is niks nieuws hier.
Ja we hebben het daarmee wel getroffen slaapt al 3 weken door 11 uur laatste fles en dan wordt hij 7 uur weer wakker. Heerlijk! Haha Ja omrollen was hij vroeg bij! 2 weken geleden al mee begonnen.. Maar lachen is hij wel weer laat mee. Gister kwam zijn eerste glimlach pas.. Ben benieuwd of het echt een sprongetje is..