Hi dames, Vandaag had ik weer nieuwe scentchips nodig en kwam een nieuwe geur tegen die ik zelf nog niet kon; de Fresh Thinking! Hmmm, heerlijk! Heb er wel nog een pie crust bij gedaan omdat t toch nog winter is haha. Wat isjullie favoriete geur of mix?! Zelf vind ik nu de fresh thinking dus erg lekker maar voor de winter houd ik ook wel van de eucalyptus, heerlijk!
Ik heb ze ook maar vind veel geuren zo overheersend. En als ik ze voor de tweede keer gebruik (dus kaarsje uit, boel laten stollen en volgende dag weer gebruiken) vind ik dat ze zó gaan stinken en niet meer de originele geur hebben. Merk jij dat ook? Ik hou het meest van winterse geuren. Kaneel, apple pie, dat soort dingen.
Ik moet zeggen ik onthoudt de namen nooit zo haha! Maar ik vind de donkerrode bijvoorbeeld heel erg lekker en de zwarte. Het kan ook aan mijn bui liggen welke ik eruit kies als ik in de winkel ben. Maar die bovenste twee neem ik altijd mee. Ook vaak lichtroze en lichtblauw. Ik meng altijd vanalles. Wel maar maximaal 2 verschillende kleuren bij elkaar. Ik ben nog geen 1 keer een geur tegengekomen in de mix die ik niet lekker vond. Dat vind ik van scentchips zo goed, misschien wel expres zo op elkaar afgestemd dat alles wel bij elkaar kan? Ik heb ook weleens nep meltwax gehad, maar die kwamen echt niet in de buurt van de scentchips. Groot fan ben ik
Dat merk ik persoonlijk niet. Ik vind de geur dan wat minder. Ik gooi er ook geen hele scentchips op tegelijk, jij wel? En vaak laat ik het als ik de geur niet meer goed ruik smelten en haal dan de brander leeg met een doekje zodat ik weer helemaal overnieuw begin.
Ik heb dit eigenlijk zelf nog nooit zo ervaren. Soms heb ik wel zoiets na de 3e keer dat het wat minder ruikt, maar niet anders. Meer de intensiteit die dan minder is. Ik probeer wel ook altijd een lichte kleur bij echt de donkere kleuren te gooien om dat overheersende te voorkomen.
Hamam vind ik het lekkerst. Eucalytis en rose gemengd. Hoe maak je fresh thinking? Welke meng je dan? Of staat die in het boekje? Als ik de juiste chips in huis heb wil ik hem vanavond uitproberen haha. Je maakt me nieuwsgierig namelijk.
mag ik hier ook een vraagje over stellen. Ben laatst heel enthousiast geraakt van de scentchips maar nu ben ik op zoek naar een leuke brander. Begreep van een vriendin dat er verschillende zijn, welke hebben jullie, waar hebben ze leuke en moet je nog ergens op letten?
Ik heb ze ooit gekocht voor een kennis en laats was ik bij dr had ze de groene aan heerlijk ga het voor me eigen ook halen
Ik brand er altijd 1 tegelijk. Ik vind de lichtblauwe (cotton fresh ?!) en de lichtgroene (leaf volgens mij) erg lekker.
Ik heb hem bij intratuin gekocht. Daar hebben ze verschillende soorten. Ik koop daar overigens ook de chips.
Ik ben verslaafd aan de licht blauwe, katoen linnen??? Ik weet niet precies hoe die meer heet maar mijn vriend vind hem echt stinken helaas.... Babypoeder ruikt ook erg lekker maar is niet erg sterk. Paar lichtroze zijn ook goed maar weet niet meer hoe die heten, ik pak maar wat eigenlijk
Ik heb een brander met een hertje erop. Vind eigenlijk alle geuren lekker en gebruik ze ook meerdere malen en ga er dan met mn neus boven hangen haha. De citronella vind ik vies!