ik doe hem altijd later op een moment dat het mij bete uitkomt! Als ik nou vanavond eens ga kijken en later de test ga maken kan ik mijn man versteld doen staan van mijn hoge iq
Ja vind het ook altijd erg leuk....maar de bachelor komt ook, en dat kan ik niet terug kijken ....dilemma
hmmm.. idd.. bachelor of iq test.. mmmm.. dilemma.. wil allebei wel graag zien.. ligt er dus aan hoe ik me voel!
ik doe niet mee. heb me door een expert laten testen en zijn uitslag verschilt enorm met die van de naionale IQ test, dus zo precies is ie niet
LEUK!!! Wist niet dat dat vanavond was!! Even mijn vriend overhalen! Ik vind dat altijd wel leuke programma's!!!
Oh ja hoor ... ik doe lekker mee, al is het om alleen maar mijn vriend te stangen! Kan mij het schelen of het IQ wel of niet klopt .. Het feit dat die van mij elk jaar hoger is als die van hem geeft mij gewoon voldoening!
ben ik het helemaal met je eens. daarom doe ik ook niet mee.ik weet wat mijn iq is doormiddel van officieele wegen.en niet via de tv
Ik weet ook wat mijn officiele iq is, maar het lijkt me weleens leuk wat mijn score is tov de mensen die meedoen. Maar de app wil zich niet laden op de laptop, dus ik kijk nog even of ik meedoe!
Wij doen ook mee niet vanavond, meneer wil Ajax kijken. We nemen het op... Tot nu toe hebben we ieder jaar exact hetzelfde IQ als uitslag, dus dit jaar ga ik nog even meer m'n best doen. (Zwanger, tsja... dat schijnt tegen je te werken. Maar daar trek ik me maar niets van aan )