draagmoeder gezocht deel 3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Coortje, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

Sorry hoor maar ik kom terug en hij is gesloten! Vind het een beetje vreemd dat het zo snel gesloten word! Je mag toch discuseren?? En ja dat er meningen over de mensen zijn die meedoen lijkt me duidelijk. Maar om nou iedereen gelijk de mond te snoeren.. er waren 2 wat minder vriendelijke berichtjes ofzo en de rest was netjes.. beetje raar!

Maar hoop dat hij nu openblijft

x

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik snap niet dat we wekenlang onze mening mogen geven op iedere mogelijke manier maar nu opeens niet meer omdat gister bekend is geworden dat deze bewuste dame op dit forum zit (terwijl de mods dit al wisten al die tijd). Ik ga mijn mening niet opeens bijstellen, vooral niet nadat deze mevrouw op een slinkse wijze mee sprak en reclame maakte.

Maar ik houd mijn mond wel voordat ik gebanned word.

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat een vreemde gang van zaken hier. Iedereen mag toch gewoon zijn mening hebben over de mensen in het programma. Sommige zijn positief, sommige negatief. Zo gaat dat nou eenmaal in het leven. En al helemaal als je mee doet aan zo'n programma.

Ik vond draagmoeder gezocht een erg interessante serie. Het heeft me echt tot nadenken gezet en heb er zelfs een avond met vriendinnen over gediscussieerd. Zou ik het kunnen doen voor iemand en hoe ver ga je voor een kind? Interessante levensvragen. Mijn mening over de stellen werd door de weken heen wel anders. Het homostel met de tweeling, helemaal geweldig!! Wat een mooi gezin. En wat een geweldige vrouw die dat mogelijk heeft gemaakt. Jacinta gun ik het enorm, hoop dat zij nog een mogelijkheid kan vinden. De oudere mannen hebben de mogelijkheden verkend, maar ik hoop en verwacht dat het hierbij blijft. Hopelijk kunnen ze met zijn tweeen een gelukkig leven leiden. En ik hoop voor Musetta dat ze hulp krijgt bij de verwerking van wat haar overkomen is en dat ze dit een plaatsje kan geven en kan genieten van haar drie mooie kinderen.

Ik hoop op een terugblik op deze serie en nieuwe afleveringen!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Met verwijzing naar het topic in het forumgedeelte 'Over deze site' sluit ik dit topic graag.

Mijn PB-box staat ook open mocht je nog vragen hebben (zoals altijd).

Tot slot, het programma is inmiddels afgelopen. Neemt niet weg dat de discussie over draagmoederschap altijd actueel blijft. Een gezonde discussie hierover is geen enkel probleem, maar ZP wil graag het beeld uitstralen er voor ieder van onze leden te zijn en een positieve bijdrage te leveren. Helaas heeft de wijze van discussiëren in vorige topics ertoe geleid dat we helaas nu dit topic moeten sluiten.

Groeten,
    Josien

Deel Deze Pagina