Draagmoeder gezocht deel 2

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Coortje, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coortje

Coortje Niet meer actief

Aangezien die andere gesloten is vanwege te veel hitte onder de voeten ofzo, dacht ik, ik open even een nieuwe kunnen we weer verder kletsen!
    x

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik wilde in het andere niet storen :p! Maar ben eigenlijk wel beniewd of het programma nu echt afgelopen is? Ik had helemaal niet het idee dat het de laatste aflevering was?

Vond het een heel mooi programma, met wel de nodige 'vreemde' dingen, maar vooral dus mooi ;)!

Was in het andere topic een stille meelezer!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja, het programma is idd gestopt.

Vind het idd ook flauw dat nu Musetta openbaar bekend is gemaakt Nijn84 het topic laat sluiten om van de wijzende vingertjes af te zijn ;) als je zo eerlijk was geweest vanaf het begin was er niks aan de hand geweest ipv de schijn op te houden

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik vond het ook heel vreemd dat het topic opeens dicht was...:cool:
    Vond het een boeiende discussie....dit was nou echt een topic wat me aan het denken heeft gezet..

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als we nu in het nieuwe topic gewoon verder gaan zoals in het oude topic is ook deze zo dicht. Dit is niet de bedoeling waarvoor het topic bedoeld is.
    Graag ontopic!

Kwebbel

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ah jammer dat het toch echt al is afgelopen, had van mij nog wel een paar afleveringen langer mogen duren!

Misschien wachten op een nieuwe serie hiervan :) nieuwe gezinnen, nieuwe verhalen en hopelijk ook nieuwe wondertjes.

7. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,576
    635
    113
    Ik hoop dan dat de verhouding wel wat anders is. Nu waren er 4 verhalen waarvan maar 1 succesvol. Of zou dat een realistische weergave van het proces zijn? Ik zie dan graag nog een paar succes verhalen, jullie niet?

8. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,885
    2,893
    113
    Noord-Holland
    Ik denk dat het vooral realistisch is dat het heel lang kan duren voor je iemand vindt, dus dat het klopt dat er minder succesverhalen zijn.
    Zou vooral graag wat positievere verhalen zien, wat "normalere" situaties van vriendinnen of zussen die dit doen.

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vooral er weer over gaan beginnen ;)

Maar goed, weet iemand miss of de afleveringen online terug zijn te zien ?

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik heb de serie ook gekeken met zeer veel interesse.. ik vind draagmoederschap iets fantastisch..
    petje af voor de moeders die 9 maanden hun baarmoeder willen uitlenen voor t geluk van een ander.

wat betreft de stellen in de serie, gezien daar in het vorige topic nogal wat ophef over was.. ik vind dat iedereen het recht heeft op het geluk van een kind.. of het nou je eerste is, je tweede, derde of vierde.. of je een hetro stel bent of homo koppel.. het maakt mij niet uit.
    Ik vind daarom ook dat in nederland dit soort dingen gewoon moeten kunnen. In je eigen land heb je toch meer controle op bepaalde processen.

dus om even lekker tegendraads te gaan nav het vorige topic..
    ik vind het super dat musetta en haar man gaan voor hun droom, namelijk een vierde kindje.
    En ik snap heel goed dat als je wens zo groot is, je er alles voor wil doen.

ik begrijp die hele ophef daarom ook niet.

Ik hoop dat er nog een vervolg op deze serie komt.

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

13. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    lol:p

14. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    1,751
    0
    0
    Vond het ook zeer intressant om de ontwikkelingen te volgen in draagmoeder gezocht.
    Vraag me af of er nog een andere serie gemaakt gaat worden, het heeft tenslotte al behoorlijk wat stof doen opwaaien.

15. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik vind het mooi als vrouwen het kunnen maar zou er zelf niet aan moeten denken! als ik het al zou doen zou ik denk ik erg kieskeurig zijn en niet zomaar voor iemand 'draagmoederen' ;)

persoonlijk vind ik dat inderdaad helaas niet altijd je dromen uitkomen en je kunt ook tever gaan in het najagen van die wens, wat als er iets met haar gebeurd? dan heb ik alleen meelij met die drie andere kinderen! die zijn toch het belangrijkste??

16. Sorbo

Sorbo Lid

Jun 4, 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht eigenlijk geen vervolg. Ze hadden nu al vreselijke moeite om mensen te vinden die mee wilden doen. Het is ook nogal wat hoor, overal die camera's bij in zo'n intiem proces. Voor ons was dat echt too much. En moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat we niet mee hebben gedaan als ik zie hoe en hoeveel erover gepraat wordt.

17. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Ja iedereen heeft recht op het geluk van een kind maar niet tegen elke prijs. Ik vind dat als je je kinderen laat lijden of dat iemand tegen haar wil draagmoeder moet zijn (het is wel duidelijk dat die vrouwen niet voor hun lol in een soort "broedhuis" zitten) je te ver gaat. Er zijn grenzen en voor mij zijn die bereikt als andere moeten lijden voor jouw geluk. Dan ben je in mijn ogen fout bezig.

Ik vind ook raar dat Musseta zo een risicovolle operatie zou willen ondergaan voor nog een kind terwijl je het risico loopt dat je kinderen eindigen zonder moeder. Ze gaat haar dromen achter na door iets bijna onmogelijks te willen realiseren en als het niet lukt wordt ze ongelukkig (haar eigen woorden). Als je zo in het leven staan word je per definitie ongelukkig. Ik zal ook niet al mijn dromen kunnen waar maken, maar ondanks dat kan ik toch wel zielsgelukkig zijn. Kijk naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt.

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dames,

Ik citeer Kwebbel even. Graag on topic blijven en stoppen met deze discussie.

Babii

19. Sorbo

Sorbo Lid

Jun 4, 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hoe-is-het-nu-met aflevering over een jaar ofzo is vast ook leuk :)

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Vond het wel jammer dat het maar bij 1 stel gelukt was, ook dat meisje zonder baarmoeder, hoe die genaaid is om het maar zo te zeggen.
    Ik snap dat echt niet waarom mensen met zo een dierbare wens hoop geven en weten dat die hoop er niet is! Ik hoop dat ze gauw een draagmoeder zullen vinden.

Zou wel mooi zijn als er nog meer afleveringen werden gemaakt..
    Dat van musseta vond ik ook erg jammer, en ze kwam er ondankbaar over maarja wat doe je eraan!

Share This Page