Net voor de kerst heb ik werkelijk alles in de stad afgezocht voor snowboots voor Kynan, maar toen waren ze natuurlijk overal uitverkocht. Ik zoek ze nu nog steeds, maar weet iemand bij welke winkel ik grote kans maak dat ze ze nu wel hebben? Voordat ik weer heel de stad voor nop afsjouw? Of ergens online waar ze niet zo duur zijn, en vooral; snel geleverd worden? Het gaat dus om jongensboots maat 24 of 25 Groetjes
Hier zijn we geslaagd bij Piet Kerkhof. Neem aan dat ze bij de sportwinkels als Intersport/Sport2000/PerrySport dit toch ook nog wel verkopen??
Ik heb rond de kerst ook nog winterboots (zijn niet echt snowboots, eerder een soort skischoen, maar wel waterdicht en warm gevoerd en ruwe profielzool) gekocht bij de schoenenreus..
Thanks meiden, vandaag weer in Roermond alles afgeweest, en in Maaseik, maar noppes Op Wehkamp vind ik niets... Ik blijf iig verder zoeken Groetjes
Pffff, nou hier(zaanstreek) zijn ze echt nergens meer te krijgen en op marktplaats ook niet in de juiste maat...Volgend jaar maar weer!
ik heb ze idd ook een een (duurdere) sportwinkel vandaan, daar ben ik als laatste heen gegaan en ben geslaagd!! voor 20 euro heeft sophie snowboots van rucanor, heel neutraal, donkerblauw met grijs en ook van die strepen erop zodat ze in het donker te zien is. ik ging voor maatje 24, omdat ze 23 heeft, maar waren alleen in maat 26, toch heb ik ze genomen. en ze loopt er prima op.