Bijna het boek voor mijn oudste klaar. Vanaf zijn 1e verjaardag tot en met zijn 4e verjaardag.. 120 pagina’s vol. Dik 80 euro staat de teller nu op. Oeps! Maar er zijn natuurlijk wel eens kortingsacties. Hebben jullie daar ervaring mee? En komen die kortingen jaarlijks terug? Ik heb online voor een staand fotoboek 21 bij 28 cm, harde kaft gekozen.
Haha ik lees met je mee, ik wil ook zo'n boek in elkaar flansen en een korting zou leuk zijn. Als je googled kom je niets tegen?
@samarinde01 , toevallig van de week in mijn mail ontvangen MOMENTEN18 20% Korting onder de 50,- 24% korting tussen de 50,- en 75,- 28% korting boven de 75,- Is t/m morgen geldig! @Popidepi , voor jou ook
Heb je of ken je iemand met een rekening bij ING? Via de rentepuntenwinkel kun je een kortingsbon kopen: 12,50 voor een bon van 25 euro en 25 euro voor een bon vqn 50 euro.
Ja! Ik zag het. Dan moet ik hurry Up, het laatste erin verwerken. Hmm, hoop dat het lukt! Kan het dan nog tot morgenavond?
Ik had pas alle extra bladzijdes gratis! Had toen erg veel korting. Je moet je even abonneren op hun nieuwsbrief, want dan krijg je steeds de codes voor de kortingen doorgestuurd.
Ik begreep in januari dat er elke janueajeen actie is met alle extra pagina's gratis. Het loont de moeite om tot dan te wachten Ik maak steeds jaaralbums en ga in het najaar weer aan de slag. Afgelopen jaar was ik nog lang niet klaar. Toen viel het kwartje nog niet dat het een jaarlijks terugkerende actie is Zoiezo is er ook altijd wel een actie net 20 % korting. Zeker met zomer die eraan komt
Ik heb me sindskort aangemeld bij een cashback site. Als je dan via hun naar een website surft en iets koopt krijg je geld terug. https://www.cashback.nl/cashback/albelli Ik krijg nu zo'n 5,- terug omdat ik bij RentalCars een auto gehuurd heb, een euro of 4 bij Aliexpress en krijg ook nog geld terug bij van Haren. Zijn kleine bedragen, maar toch leuk!
Alle extra pagina’s?!?! Dan loopt mijn korting op tot boven de 50 euro. Ik heb het maximum aantal pagina`s (120). Het minimum is 24 en elke extra pagina kost 60 cent. Heb ik dat goed? Maar dan moet ik wachten tot januari. Das wel heul lang!
Dit heb ik ook gedaan, maar dan op https://www.shopkorting.nl/?mycode=jyxyg Albelli is daar ook aangesloten. Tot 30 april krijg je 15% korting en altijd standaard 2,5% cashback. Loont echt de moeite deze website!