diverse winnie de pooh artikelen bij de Kruidvat in de folder. Badcapes, boxkleed, pyama, sokken, spuugdoekjes En voor weinig geld
Leuk spul he :d Ik had er maandag de spuugdoekjes gekocht want ik had er denk al wel 2 jaar terug ook spuugdoekjes gekocht en dat zijn echt hele mooie. Goede kwaliteit en niet zo dun. Deze daarin tegen zijn heel erg dun en klein. Had 2 pakjes gekocht maar heb ze teruggebracht ( 1 pakje dan andere had ik natuurlijk open gemaakt.
Heb het boxkleed gehaald voor op de grond. Past trouwens ook niet eens in de box is hij te klein voor. Maar voor op de grond wel een fijn kleed. Hier lag trouwens de helft weer niet in de winkel. Mistte die leuke badcape met de cape als hoofdje. Hier heeft hij tijgerte al van.
Leuk, zat ook te twijfelen of ik dat boxkleed mee zou nemen maar als het goed is krijgen wij er ook 1 die ik op de grond ga gebruiken. Balen is dat he dat ze dan weer de helft niet hebben.. Hadden ze die badcape's ook niet in het standaard assortiment hangen? Had nl gezien dat ze ze ook standaard verkopen, dan zijn ze 8 euro.
Ik heb vandaag mijn man naar de kruitvat gestuurd en wonder boven wonder hadden ze het boxkleed nog Hij is een stuk dunner dan het boxkleed wat ik nu heb (oke die was ook wel stuk duurder) maar voor tijdelijk gebruik (die andere moet ook wel eens in de was) is hij wel goed. Hij is wel wat klein, maar idd voor op de grond is hij perfect