bij de Wibra hebben ze vanaf vandaag de plafondprojector van Philips erg goedkoop! deze gaat (of is al) uit de collectie, en daarom nu slechts 14,99! wij hebben er al een, ruim 1,5 jaar in gebruik inmiddels, echt ideaal bij nachtelijke krijspartijen er zitten 6 verschillende dia's bij die ronddraaien, je kunt de speelduur instellen, diverse geluiden (slaapmelodietje, natuurgeluiden, hartslag, of zonder geluid) incl 2 blanco dia's waar je zelf iets op kunt tekenen met stift oid
Wat voor plaatjes zijn er zichtbaar? Dierenplaatjes? Poppetjes? Of gewoon bewegende lichten? Ik heb geen ervaring met dit soort dingen, vandaar mijn vraag. Liefs Umm Abdurrahman
Ik heb hem ook gekocht. ben er speciaal voor naar de Wibra gegaan(dacht dat het heel snel zoug aan maar viel mee) OOk nog wat andere babydingen in mn mandje ' gevallen".
je moet het zien als 6 verschillende ronde ingekleurde sheets die ronddraaiden zo uit m'n hoofd, is er een met bewegende vormpjes (voor de hele kleintjes), schaapjes die over een hekje springen, raketjes met sterren in de ruimte, grasveld met bloemetjes boompje zonnetje vogeltje. er zitten ook 2 blanco dia's bij waar je zelf iets op kunt tekenen! erg leuk!
Ben vandaag wezen kijken, maar helaas al uitverkocht. In beide filialen vertelden ze dat ze binnen 10 minuten weg waren. Helaas pindakaas...
ik heb er vorig jaar 1 bij kruitvat gehaald met muziek en projector vind deze ook heel leuk alleen hier is alles binnen 2 sec al uit verkocht omdat ze dagen voordat de actie begint al verkocht worden
misschien had ik geluk? ik heb maandagmiddag tegen 16.00 de wibra gebeld en gevraagd of ze er eentje wilden reserveren voor me. dat wilden ze wel doen, geloof dat het wel een van de laatsten was. en vandaag stond ie keurig voor me klaar
Ik ben ff gaan googlen en heb 'm gevonden bij de megapool. Voor 15 euro wordt ie gratis bezorgd of voor 10 euro kun je 'm ophalen. Afhaalpunten zijn voor mij te ver, dus ik laat 'm lekker bezorgen. Ze zijn nog op voorraad . www.megapool.nl
ik heb er vandaag nog 1 gekocht dacht ook dat ze al lang weg waren maar was toevallig bij de wibra want moest kladblokken hebben en toen zag een vriendin van mij er nog 2 staan dus hebben ze gelijk alle bij maar ff gekocht