Hier meerdere ah's en laatst zei ik laat ik maar zo'n kaart nemen zegt de ah ach nee is alleen handig als je airmiles spaart anders nergens voor nodig wij scannen bij de kassa, nou prima, paar weken later andere ah en daar had ik pech nouja ik was niet zo blij maar ze vertikten het echt. Dus nee dat vind ik niet klantvriendelijk. Daarnaast ben ik helemaal niet van de pasjes dus het is gewoon een rotsysteem .
Ik ben ook een klant die eerst altijd alleen maar naar de AH ging. Alleen was ik elke week meer geld kwijt voor dezelfde boodschappen. Nu ga ik eerst naar de lidl, en de dingen die ik daar niet kan halen, of niet lekker vind, koop ik bij de albert heijn. Scheelt mij een bult geld!
Ik doe altijd boodschappen bij de Ah, maar wél heel veel euroshopper/basic. Bonuskaart is hier altijd bij de kassa, maar die heb ik nooit nodig, ik heb namelijk áltijd m'n portemonnee bij me....*snap niet wie dat niet heeft, hahaha* en daar zit ie in! Maar heb hem ook gekoppeld aan air-miles, en dat spaart ook zo lekker weg! Liefs,
Hebben jullie de folder al gezien van de ah? De meesten artikelen wel 0,02 tot 0,10 verlaagd... Stelt dus niks voor... Hopelijk komt de echte prijzenoorlog gauw!
Kan al snel aantikken, die prijsverlagingen. Wij doen boodschappen met het zelf scan systeem, lekker niet meer in de rij voor de kassa en je hebt je bonuskaart nodig om een handscanner te ontkoppelen. Ideaal ^^ En je krijgt altijd je korting. Ik wil niemand hier aanvallen maar een beetje moeite doen voor je korting door een pasje aan te vragen is toch niet zo erg?
Hebben ze ook niet, alleen naam en logo verandert. Het ziet er nu veel beter uit, veel minder stoffig! Edit: spuit 11 reactie merk ik nu
Maar wat is/was dan het "nut" van de bonuskaart als iedereen die korting dan toch al krijgt? Tja. Ik ben een beetje sceptisch. Wanneer de prijzenslag weer voorbij is, worden de prijzen vaak semi-onopvallend weer verhoogd....
Bij ons is de regel: als je hem vergeten bent dan krijg je wel korting, als je er niet een hebt dan krijg je geen korting. Je moet dus altijd zeggen dat je hem vergeten bent, of een aanvragen.
Juist niet goed!!! Weet je hoe goedkoop Nederland is in boodschappen! De enige die hier onder lijd is de boer! Slechte zaak. Laat ze de prijs van groentes en eieren en vlees maar flink de lucht ingooien.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Sinds kort ga ik na duitsland na een grote boerderij en haal daar heel veel groenten en fruit voor heel weinig. Een hele hoop komt van hun eigen grond af en scheelt onwijs veel qua prijzen die ik hier (in onze omgeving) in de supermarkt,markt en de boer zie. Ik bespraar nu algauw 40 euro in de maand door mijn groenten en fruit daar te halen.
Inderdaad jij koopt het rechtstreeks. Dat is een heel verschil dat in de supermarkt het kopen. Want boeren worden uitgeknepen door supermarkten. Als jij een krop sla koopt bij de boer voor 1 euro dan heeft de boer echt geen 1 euro gekregen van de supermarkt voor diezelfde krop sla.
Dat snap ik. Maar zelfs als ik in mijn omgeving na de boer ga betaal ik nog veel meer. Vind het altijd vreemd waarom het hier juist allemaal zo duur moet zijn. Daar zal wel een reden voor zijn,maar ik vind het persoonlijk wel jammer.
Van mij had het er stoffig uit mogen blijven zien dan, want het scheelt behalve de verpakking en naam echt behoorlijk in prijs bij veel producten die wij altijd kopen (zoals salami, er stonden toevallig nog een paar ES verpakkingen en de nieuwe ernaast, ik schrok wel van het verschil ) Maar ja, wij kopen het meeste toch bij Lidl en als AH te duur wordt is er ook nog een andere winkel in de stad waar we boodschappen doen