"Het is toch wel een meisje?" - VROUW Zwangerschap & bevallen | Voor een gelukkige zwangerschap [Zwangerschap&bevallen] Te gek voor woorden!!!!! Ik hoop dat het niet waar is:x:x
een voorkeur kan ik mee leven maar dat het zo erg is dat je een kind wil aborteren omdat het van een ander geslacht is dan gewenst is echt ziek. een teleurstelling misschien (wat ik al niet kan begrijpen) maar dat moet toch wel over zijn als je eenmaal je wondertje in handen hebt. deze ouders verdienen geen kinderen en deze kinderen verdienen ouders waar ze wel gewenst zijn
Snap niet dat zulke mensen aan kinderen beginnen. Alsof je ze op bestelling kunt krijgen :x Wees verdorie gezegend met het feit dat je die wondertjes mag en kunt dragen!
Las het verhaal ook net in de telegraaf. Vader heeft zelf toegegeven dat ze niet blij zijn met de jongetjes. En dat na 2 jaar mmm. In en in triest...
Ze kunnen de kindjes beter weggeven.. Aan mensen die WEL zielsgelukkig zijn met de 2 mooie ventjes ! Dit vind ik echt niet normaal! Ik snap dat mensen een voorkeur hebben, maar als dat niet uitkomt dan zijn (hopelijk) de meeste mensen nog net zo blij met het kindje..
Ik vind het een idioot artikel en onduidelijk artikel. En ik geloof er geen bal van. Het roept enorme weerstand op (wat logisch is), maar laten ze eerst maar eens duidelijk aangeven waarom ze er niet blij mee zijn. Misschien is er wel een bepaalde reden voor (erfeljike ziekte oid). Het is naar mijn idee een half artikel. Echt iets voor de telegraaf.
Ziekelijk, het enige woord dat dit omschrijft.... Doet me beetje denken aan die andere gasten uit (ik dacht) Engeland. Die hadden twee zoons en wilden ook nog een meisje. 12 zoons verder hadden ze toch maar besloten om op te houden.... Ik ben zelf mama van een zoontje en eentje onderweg... Ik vind het HEERLIJK! Mijn kind is gezond dat is het belangrijkste!
Hè... Als het verhaal echt is zoals het is omschreven (je weet maar nooit...) word ik hier zó verdrietig van... Bah!
Ziekelijk, het enige woord dat dit omschrijft.... Doet me beetje denken aan die andere gasten uit (ik dacht) Engeland. Die hadden twee zoons en wilden ook nog een meisje. 12 zoons verder hadden ze toch maar besloten om op te houden.... Ik ben zelf mama van een zoontje en eentje onderweg... Ik vind het HEERLIJK! Mijn kind is gezond dat is het belangrijkste!
Echt weer zo'n lekker typisch sensatie/emotie Telegraaf artikel. Lijkt me verzonnen of opgeblazen en eigenlijk überhaupt niet thuishoren in een krant ...
Het klinkt te raar om waar te zijn. Waarom nou omdat het nog al schokkend is om zo iets te lezen. Dat je soms een bepaalde voorkeur hebt dat kan iedereen zich wel eens voorstellen. Maar 99 procent van de keren is iedereen dol te vrede met een meisje of een jongen. Bij mijn oudste dacht ik. Krijg een meisje. Maar was toch super blij met mijn knulleke hoor hihi. Bij mijn jongste dacht ik van zal wel weer een knulleke krijgen zag het al helemaal voor mij een moeder van alleen jongens. Kom maar op. Maar het bleek een meisje en mijn hart maakte een kleine sprong. Nu niet denken dat ik een echt voorkeur had. Dat is niet zo namelijk. Maar een gevoel. En het is zo apart maar ik kreeg mijn koningskoppel heerlijk.
Hier een oorspronkelijke post: Moeder: I'm Expecting Twins -- and I Feel Like I Ruined My Family | Babble.com Vader: My wife| Het verhaal van de Telegraaf herkende ik er niet eens in . Hun oudste zoon was een echte huilbaby en zijn ouders zijn nu bang voor dat nog eens, maal twee. Verder maken ze zich zorgen hoe ze alle kinderen kunnen gaan opvoeden. Ergens geven de ouders wel aan dat ze graag een meisje hadden gewild, maar het is de tweeling waar ze erg tegen op zien en niet het feit dat het 2 jongens zijn.
En jullie geloven dit? Is een artikel uit de telegraaf. Die heeft alleen maar dik opgeblazen sensatieverhalen... Lees het orginele artikel eens. Is echt totaaaaaal anders dan dit verhaal