Albert Heyn zegels voor de loungeset

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Djonna, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik snap de discussie niet... (^^)

Maar onze AH heeft deze actie niet, anders had ik meegespaard.

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Yenolah!!! dank je wel meis!!!! Gelukkig iemand die me begrijpt!!!!! Vind het eigenlijk best erg dat ik mijzelf moet gaan verantwoorden over wat we precies halen waardoor onze boodschappen zo duur worden...

Kan wel vragen aan me man of hij een andere hobby wil gaan zoeken.. kan hij misschien iedere avond de kroeg "gezellig" ingaan, een ps3 kopen waardoor hij iedere avond tot midden in de nacht zit te gamen... of ik kan hem zijn koken gunnen en gewoon een kast vol met kruiden en 3 kasten vol met potten en pannen hebben omdat hij daar zoveel plezier aan beleefd ik denk dat ik het antwoord wel weet wat ik ga doen :p

Mop dank je wel dat je me niet veroordeelt!!!

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ja joh, zou toch van de zotten zijn dat TS in d'r boodschappenlijstje moet strepen, zodat een ander die zegeltjes WEL ongebruikt in de prullenbak kan gooien.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    +2 voor yenolah

@Djonna

Je hoeft/moet je niet verantwoorden meid!

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Weet je ik vind het zo erg dat ik me nu moet gaan verandwoorden terwijl ik ook in datzelfde topic heb neergezet dat ik ook weet hoe het is om met 30 euro per week rond te komen... Maar omdat ik het nu beter heb en ik nu toevallig een man heb die ontzettend van goed eten houdt en goed eten bereiden kan met de juiste producten nu mag ik nergens meer om vragen?????

Maar gelukkig er zijn nog mensen die elkander het licht in de ogen gunnen en daar ben ik zo blij om!!!!

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het stukje wat ik geschreven was absoluut niet zo bedoeld, ik weet ook niet of je dat bedoeld? Wij halen bijv altijd boodschappen bij de ah( helaas doen ze niet mee dan had je mijn zegels ook mogen hebben) maar nu zijn er van de voetbalclub van mijn zoon foto's gemaakt voor een album. Nu worden die weggegeven bij een andere (rot) supermarkt. Maar wij gaan daar toch naartoe voor de weken dat ze ze weggeven om maar aan die plaatjes te komen gagaha

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    krijg je die loungeset dan gratis? leuke aktie! Helaas kom ik nooit bij de ah, anders had je ze wel mogen hebben, ik heb al een loungeset.

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Twinkle star ik snap wat je bedoeld maar heel veel producten die wij kopen worden niet bij een "reguliere" supermarkt verkocht dus zijn wij aangewezen op een Makro of een Sligro vandaar dat wij er dus nooit komen...

Debby82 je betaalt geloof ik nog 100 euro en 60 zegels en de set is gewoon heel leuk om te zien!! Wij hadden een set gezien die wel heel leuk was maar die was meteen 1000 euro of meer... Tja met een baby op komst en een trouwerij is bij ons de bodem van de spaarpot ook wel in zicht ;)

9. twinkle star

Volgens mij moet je 100 euro bij betalen en voor nog eens 100 euro en extra zegels kun je een extra lounge stoel erbij kopen.

10. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ik heb een tijdje terug een heel Dolfje Weerwolfje stripboek bij elkaar gekregen voor mijn oudste, terwijl die actie alleen in Noord Holland liep, bij bepaalde supermarkten, die wij niet hebben. Gewoon, omdat mensen die kaartjes toevallig hadden en wisten dat zij dol is op Dolfje Weerwolfje. Ik heb zelfs van wildvreemden kaartjes gekregen. Zo sparen wij ook voetbalplaatjes voor onze (stief)zoon en zo 'rak' (random act of kindness) ik ook wel eens wat door aan anderen.

Dat heet 'gewoon eens wat kleins doen voor een ander'. Hoe moeilijk is 't zeg, om iets wat je zelf niet gebruikt aan 'n ander cadeau te doen!

Wij doen zelden boodschappen bij de AH, maar mochten we er eens komen en zegeltjes krijgen, dan mag je ze van me hebben. En 't maakt mij niet uit waar je je boodschappen doet hoor, al doe je ze bij Harrods in Londen, hahaha.

11. twinkle star

Dat begreep ik ook achteraf. Als je hier aan de zegeltjes kan komen us dat toch super!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is zeker een leuke aktie!

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohhh dat wist ik niet!!!! Oef dat word beide ouders ook heel veel boodschappen laten doen bij AH en ze daarvoor in de plaats maar een keer mijn kerel hun spareribs van de bbq laten komen eten!!!

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Debby vooral omdat het al bijna 2 jaar op de planning staat maar iedere keer kwam er weer een project tussen haha... Ach als we het zo voor elkaar krijgen zijn wij er heel blij mee en kunnen we van de zomer heerlijk buiten zitten in onze nieuwe stoelen..

15. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Kan dat trouwens met alle zegeltjes of ook alleen uit bepaalde regio AHs? Anders kan ik mijn zus er eens om vragen.

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hehe Londen hmmm nee das me nou net te ver weg maar anders...... Haha dank je wel meis zou ik echt op prijs stellen... Btw alle zegels die ik teveel krijg worden bij mij doorgestuurd naar iemand anders van ZP die ook ervoor aan het sparen is dus ook ik gooi niets weg maar maak iemand anders er weer blij mee....

17. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    +2
    Ik ga hier bij de AH in de buurt informeren, ik kom er regelmatig.

Succes met sparen!!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Super!!!!! Dank je wel!!!!

19. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    In samenwerking met Allibert hebben wij bij Albert Heijn Bemmel, Gendt en Huissen een fantastische spaaractie ontwikkeld voor mooie tuinmeubelen.
    Van 26 Maart t/m/ 19 Mei krijgt u bij elke Euro 10.- een gratis zegel. Bovendien zijn er ieder week speciale aanbiedingen waarbij u extra zegels krijgt. (zie advertentie in deze krant)
    Als er 40 zegels gespaard zijn is dat goed voor een balkonsetje bestaande uit 2 stoelen met kussens en één tafel voor slechts euro 99.95. Als er 20 zegels extra gespaard gaan worden (60 zegels dus) kunt u een complete tuinset van Allibert (2 loungestoelen + bank + kussens + tafel ) aanschaffen in plaats van de balkonset. Ook is het mogelijk een ligbed en bijzettafeltje aan te schaffen met 10 extra zegels + euro 99.95.
    Alles te samen maakt dit een fantastische loungeset waar u nog jaren plezier aan zult hebben.

Loungeset sparen, ook dat kan gewoon bij Albert Heijn

De gehele info, voor als je het nog niet wist. Leuke actie! Hier helaas geen zegels, wou dat ze hier eens zo'n actie hielden!

20. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Is dit niet gewoon een 1 april grap?

Deel Deze Pagina