Bij Albert Heijn in Geldermalsen kun je ook voor die loungeset sparen, maar ik kom daar niet vaak. Vorige week toevallig en toen heb ik ze aan een andere vrouw die in de rij stond gegeven. Mocht ik er weer komen, dan bewaar ik ze wel voor je.
Idd in Geldermalsen bij Maximaplein kun je ze ook sparen. Ik spaar nu ook voor anderen, maar mocht ik er over houden dan zal ik ze bewaren. En mocht iemand anders er nog over hebben, dan maak je er via mij, ook anderen blij mee!
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Om die reden had ik gisteren ook al vrij snel teruggereageerd, uitgelegd waarom ik niet kon helpen, en TS succes gewenst met het bijelkaar sparen van de benodigde zegels. Als ik had geweten dat mijn post desondanks toch reakties zou opleveren had ik wel wat langer blijven hangen gisteren, zodat ik dat nogmaals duidelijk had kunnen maken. Dus bij deze: TS, ik gun je de zegeltjes van harte en ik hoop dat je ze op deze manier snel bij elkaar krijgt gespaard.
Klinkt als een goede actie helaas kan ik je niet helpen aan zegels. Ze doen hier niet aan die acie. Ik hoop dat je snel de zegels bij elkaar hebt.
die hele set die je nu met bijbetaling kan sparen, heb ik vorig jaar gekocht bij Leenbakker voor in totaal 300 euro tijdens de aanbiedingen. je spaart dus uiteindelijk zon 100 euro op de aanschaf?