Man rijdt schoonmoeder aan!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Jel, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Man rijdt schoonmoeder aan

GELDERMALSEN -
    Een man heeft vrijdagavond in Geldermalsen zijn schoonmoeder aangereden. Hij is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag.

De 31-jarige man had thuis ruzie met zijn vrouw. Zijn schoonhouders probeerden de ruzie te sussen. De man pakte zijn autosleutels en wilde wegrijden. Zijn schoonmoeder ging op de motorkap liggen om te voorkomen dat hij weg zou rijden. De man reed met hoge snelheid weg, waardoor de vrouw met een harde klap op de grond terechtkwam. Ze is mogelijk nog een keer aangereden door de man.

Man rijdt schoonmoeder aan - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

--------------------------------
    Die moet goed boos zijn geweest en het zijn nu vast zijn schoonouders niet meer!

2. Dinges89

Dinges89 Actief lid

Jun 15, 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Dat op de motorkap gaan liggen vind ik ook niet echt een slimme zet van die schoonmoeder... Maar om haar dan gelijk nog een keer aan te rijden?:$
    Raar verhaal iig!

3. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Ik denk dat nu wel met zekerheid te stellen is dat het om zijn toekomstige ex-schoonmoeder gaat...

Echt sneu, in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers.

4. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Nou,idd.
    Je kunt je toch niet voorstellen dat iemand dit bij je moeder zou doen!

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Op de motorkap gaan liggen is ook niet echt slim. Lekker dramatisch....

Maar goed om dan maar zomaar weg te rijden en haar misschien nog een keer aan te rijden is ook wel heel raar.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou als ze bij mij op m'n motorkap zou gaan liggen als ik weg wil rijden, dan heeft ze toch echt pech en rij ik gewoon aan. Zeker als ik al boos ben. Dat is toch echt het risico dat ze zelf neemt. Nog 'n tweede keer aanrijden zou ik dan niet doen ;)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

nou, ik lees hier soms verhalen :D

Maar fatsoenlijk is het niet.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Nou ik zou ook wegrijden als ik boos ben. Dat er dan iemand op mijn moterkap ligt, jammer dan. Wie gaat er dan ook op een moterkap liggen?! Lekker dramatisch...

Maargoed neemt niet weg dat het heel erg is dat dit gebeurd is!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Wel een beetje eigenschuld van SM :p

Wat een situatie zeg...:cool:

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik zou met die van mij precies hetzelfde doen ( grapje)

nee ik heb grote ruzie met dat takkewijf maar dat zal ik niet doen. zonde van de lak

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik moest erg lachen toen ik de topic titel las en dacht dat het per ongeluk was.

Maar na het lezen sporen SM en die vent beide niet hahaha

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hahahha vind het wel grappig :p

Welke debiel gaat dan ook op de motorkap springen on daar te gaan liggen.:( Hahaah sorry hoor

Een 2e x aanrijden(als dat ook echt is gebeurd) is dan weer niet nodig...

Oooow man zie t al helemaal voor me:)

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff echt dom om op de motorkap te gaan liggen en er staat duidelijk in het artikel dat hij MOGELIJK nog een keer haar aanreed dat weten ze dus helemaal niet... als dat wel zo is vind ik het niet kunnen...

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

:D Ik roep altijd: als ik die toch voor de auto krijg, geef ik flink gas. Maar daadwerkelijk doen? Nee... Mocht ze echter op m'n motorkap gaan liggen, mwoah... :cool:

15. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wie gaat er dan ook op een motorkap hangen ;) wat een triest gebeuren zeg.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Als iemand kwaad is moet je zeker op de motor kap gaan liggen. Stom wijf. Ik bedoel je denkt echt niet helder. Als iemand doordraaid lekker laten gaan en laat jaar even sussen. Beetje hopeloos ook. Als mijn vriend wil gaan houdt ik hem niet tegen, mijn moeder ook niet. Als ik doordraai ook nIemand die mijn in de weg moet zitten

17. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Tsja, ik zou der niet uit mezelf aanrijden, maar als de situatie zichzelf voordoet als ze op de motorkap zou gaan liggen. Tsja...
    Maar goed, aan de ene kant geeft het toch weer deuken.

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Zonde van de auto! Zijn zoveel andere manieren om van schoonmoeders af te komen.

Trouwens wat is de oorzaak van de ruzie wie weet lag mevrouw wel met een ander in bed. Als die man weg wil laat gaan en terecht!

Share This Page