Man rijdt schoonmoeder aan GELDERMALSEN - Een man heeft vrijdagavond in Geldermalsen zijn schoonmoeder aangereden. Hij is opgepakt op verdenking van poging tot doodslag. De 31-jarige man had thuis ruzie met zijn vrouw. Zijn schoonhouders probeerden de ruzie te sussen. De man pakte zijn autosleutels en wilde wegrijden. Zijn schoonmoeder ging op de motorkap liggen om te voorkomen dat hij weg zou rijden. De man reed met hoge snelheid weg, waardoor de vrouw met een harde klap op de grond terechtkwam. Ze is mogelijk nog een keer aangereden door de man. Man rijdt schoonmoeder aan - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] -------------------------------- Die moet goed boos zijn geweest en het zijn nu vast zijn schoonouders niet meer!
Dat op de motorkap gaan liggen vind ik ook niet echt een slimme zet van die schoonmoeder... Maar om haar dan gelijk nog een keer aan te rijden? Raar verhaal iig!
Ik denk dat nu wel met zekerheid te stellen is dat het om zijn toekomstige ex-schoonmoeder gaat... Echt sneu, in dit verhaal zijn er alleen maar verliezers.
Op de motorkap gaan liggen is ook niet echt slim. Lekker dramatisch.... Maar goed om dan maar zomaar weg te rijden en haar misschien nog een keer aan te rijden is ook wel heel raar.
Nou als ze bij mij op m'n motorkap zou gaan liggen als ik weg wil rijden, dan heeft ze toch echt pech en rij ik gewoon aan. Zeker als ik al boos ben. Dat is toch echt het risico dat ze zelf neemt. Nog 'n tweede keer aanrijden zou ik dan niet doen
Nou ik zou ook wegrijden als ik boos ben. Dat er dan iemand op mijn moterkap ligt, jammer dan. Wie gaat er dan ook op een moterkap liggen?! Lekker dramatisch... Maargoed neemt niet weg dat het heel erg is dat dit gebeurd is!
ik zou met die van mij precies hetzelfde doen ( grapje) nee ik heb grote ruzie met dat takkewijf maar dat zal ik niet doen. zonde van de lak
Ik moest erg lachen toen ik de topic titel las en dacht dat het per ongeluk was. Maar na het lezen sporen SM en die vent beide niet hahaha
Hahahha vind het wel grappig Welke debiel gaat dan ook op de motorkap springen on daar te gaan liggen. Hahaah sorry hoor Een 2e x aanrijden(als dat ook echt is gebeurd) is dan weer niet nodig... Oooow man zie t al helemaal voor me
Pff echt dom om op de motorkap te gaan liggen en er staat duidelijk in het artikel dat hij MOGELIJK nog een keer haar aanreed dat weten ze dus helemaal niet... als dat wel zo is vind ik het niet kunnen...
Ik roep altijd: als ik die toch voor de auto krijg, geef ik flink gas. Maar daadwerkelijk doen? Nee... Mocht ze echter op m'n motorkap gaan liggen, mwoah...
Als iemand kwaad is moet je zeker op de motor kap gaan liggen. Stom wijf. Ik bedoel je denkt echt niet helder. Als iemand doordraaid lekker laten gaan en laat jaar even sussen. Beetje hopeloos ook. Als mijn vriend wil gaan houdt ik hem niet tegen, mijn moeder ook niet. Als ik doordraai ook nIemand die mijn in de weg moet zitten
Tsja, ik zou der niet uit mezelf aanrijden, maar als de situatie zichzelf voordoet als ze op de motorkap zou gaan liggen. Tsja... Maar goed, aan de ene kant geeft het toch weer deuken.
Zonde van de auto! Zijn zoveel andere manieren om van schoonmoeders af te komen. Trouwens wat is de oorzaak van de ruzie wie weet lag mevrouw wel met een ander in bed. Als die man weg wil laat gaan en terecht!