tijdje weggeweest. ik ben onlangs bij de gynaecoloog geweest voor onderzoek aangezien ik na gemeenschap sinds korte tijd bloed. er is een kweek afgenomen van mijn baarmoedermond en deze week moet ik bloed laten prikken. er is ook een echo gemaakt van mijn baarmoeder. het zag er allemaal goed uit. de gyn zei ook dat ik vruchtbaar was en adviseerde me die avond en de volgende dag gemeenschap te hebben. het was wel fijn dat ze dat zei want ik ging erop letten en ik had inderdaad heel erge trekkende pijn bij mn lies. nu kan ik beter inschatten wanneer ik vruchtbaar ben omdat ik dat gevoel wel vaker had maar niet wist wat t was. dgemeenschap hebben we dan ook meteen maar gedaan. het bloeden was toen ik bij de gyn was gestopt alleen het is weer begonnen. ik word er gek van. voor mijn vorige ongi dacht ik misschien een innestelingsbloeding maar ik werd daarna gewoon ongesteld. dus nu ik ook een klein beetje bloed bij het afvegen heb denk ik dat het door een onduidelijke reden komt die nu onderzocht wordt. vind t aan de ene kant wel eng alleen de gyn kon wel zeggen dat ze geen infectie zag of een ontsteking. zijn er mensen die dit herkennen en hebben meegemaakt? moet nu rond de 20ste ongesteld worden en voel me niet goed. veel pijn bij het plassen. ben bang uiteraard dat ik gewoon weer ongi word. je lichaam kan je onwijs in de maling nemen...